Μια ανοιξιάτικη εκδρομή μέχρι την πανέμορφη Λευκάδα ειδικά τώρα που δεν έχουν πιάσει για τα καλά οι ζέστες και το νησί δεν ασφυκτιά από κόσμο, αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για λίγη χαλάρωση από την «φορτωμένη» καθημερινότητα.
Το ταξίδι προς την Λευκάδα γίνεται πλέον με μεγαλύτερη ασφάλεια και σε πιο σύντομο χρόνο μέσω της νέας Εθνικής Οδού Κορίνθου – Πατρών, αλλά και τις Ιόνιας Οδού που έχει ανοίξει από το Αντίρριο μέχρι την Αμφιλοχία. Από τον αμφιθεατρικά χτισμένο Καρβασαρά (Αμφιλοχία) το ταξίδι διαρκεί άλλη μία ώρα περίπου μέχρι την Λευκάδα, ενώ η διαδρομή μπορεί να είναι επαρχιακή, ορεινή με πολλές στροφές, ωστόσο οι επιβάτες ανταμείβονται από τα πολύ όμορφα τοπία που συνδυάζουν το βουνό με την θάλασσα.
Υπολογίστε ότι από την Αθήνα έως την Λευκάδα το ταξίδι των περίπου 360 χιλιομέτρων διαρκεί σχεδόν τέσσερις ώρες, ωστόσο η πρόσβαση στο νησί γίνεται χωρίς καράβι, αλλά μέσω μιας πλωτής γέφυρας. Ο επισκέπτης θα εντυπωσιαστεί με τις φυσικές ομορφιές της Λευκάδας και ειδικά τα καταγάλανα νερά και τις στρωμένες με λευκή άμμο παραλίες.
Στην αγαπημένη Λευκάδα ταξιδέψαμε με το Fiat Talento Combi 1.6 Ecojet 125 hp (διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή), το οποίο μας μετέφερε με μεγάλη άνεση και είναι ιδανικό για «εξορμήσεις» έως εννέα ατόμων μαζί με τις αποσκευές τους.
Ο οδηγός εκτιμά ιδιαίτερα στο ταξίδι την ψηλή θέση οδήγησης με την πολύ καλή ορατότητα προς τα εμπρός και νιώθει ξεκούραστα, όπως και οι υπόλοιποι επιβάτες χάρη στην… ευάερη και ευήλια καμπίνα του Talento. Παρά το μεγάλο του όγκο, το Talento είναι εύκολο στους χειρισμούς, αλλά και ασφαλές στο ταξίδι, όπου δίνει την αίσθηση ενός μεγάλου πολυχρηστικού οχήματος, παρά ενός van με θέσεις. Μόνο στους στενούς δρόμους χρειάζεται προσοχή λόγω του αυξημένου μήκους (4.999 χλστ) και πλάτους (1.956 χλστ.). Στις ευθείες των εθνικών οδών το Talento με ταχύτητες γύρω στα 130 χλμ./ώρα δεν κουράζει, ενώ στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές και γενικότερα το αυτοκίνητο εμπνέει ασφάλεια στο δρόμο. Παράλληλα, ο οδηγός λαμβάνει πολύ καλή αίσθηση από το τιμόνι και το στιβαρό πλαίσιο.
Βασικός σύμμαχος του οδηγού είναι και ο ντίζελ κινητήρας 1.6 λτ. EcoJet με απόδοση 125 ίππων και ροπή 320 Nm. Το μηχανικό αυτό σύνολο με τους δύο υπερσυμπιεστές TwinTurbo μεταβλητής γεωμετρίας παρουσιάζει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και δεν ζορίζεται ακόμα και όταν είναι φορτωμένο, χάρη και στην σωστή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου με τον εύχρηστο και ψηλά τοποθετημένο επιλογέα. Επίσης, η λειτουργία του μοτέρ είναι πολιτισμένη και ο θόρυβος που εισέρχεται στην καμπίνα δεν ενοχλεί σε «νορμάλ» ταχύτητες ταξιδιού. Όσον για την κατανάλωση καυσίμου, το trip computer έδειξε κοντά στα 8 λτ./100 χλμ. στα πάνω από 800 χιλιόμετρα που διανύσαμε, τιμή που είναι λογική για ένα τέτοιο όχημα και μάλιστα φορτωμένο.
Διαβάστε ακόμα:
Ανανεωμένο Fiat 500L με ακόμη περισσότερο στυλ