Ο νέος πετρελαιοκινητήρας 1.6 CDTI ECOTEC Euro 6 θα κάνει πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, στο Zafira Tourer και είναι ο καθαρότερος ντίζελ στην ιστορία της Opel. H απόδοσή του φτάνει τους 136 ίππους και 320 Nm ροπής με κατανάλωση (στο Zafira Tourer) μόλις 4,1 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 109 γρ./χλμ. (αντιστοιχούν σε 98,1 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Σύμφωνα πάντα με την Opel κανένα άλλο πολυχρηστικό της κατηγορίας του δεν προσφέρει ένα τέτοιο συνδυασμό υψηλής ροπής, επιδόσεων (μέγιστη ταχύτητα 193 χλμ./ώρα) και οικονομίας καυσίμου. Έμφαση έχει δοθεί επίσης στην πολιτισμένη λειτουργία, με ένα πολύ χαμηλό επίπεδο θορύβων, κραδασμών και τριγμών (χαρακτηριστικά Noise, Vibration Harshness).
Ο νέος 1.6 CDTI ECOTEC ενισχύει περαιτέρω την ευρεία γκάμα κινητήρων του Zafira, η οποία περιλαμβάνει πέντε diesel – μεταξύ των οποίων μία νέα ισχυρή μονάδα 2.0 BiTurbo CDTI με 195 ίππους – και τέσσερις βενζινοκινητήρες, καθώς και εκδόσεις LPG και CNG Turbo. Επιπλέον ο νέος 1.6 ντίζελ θα αντικαταστήσει τους υπάρχοντες κινητήρες 1.7 CDTI και ορισμένες λιγότερο ισχυρές δίλιτρες εκδόσεις.
Η χαμηλή κατανάλωση και οι πολύ περιορισμένες εκπομπές ρύπων του Zafira Tourer 1.6 CDTI – συγκριτικά με τη βενζινοκίνητη έκδοση -είναι εφικτές με τη χρήση του συστήματος επιλεκτικής καταλυτικής μείωσης “BlueInjection” της Opel – Selective Catalytic Reduction (SCR). Σε αυτή τη φιλική προς το περιβάλλον διαδικασία μετεπεξεργασίας καυσαερίων, ένα αβλαβές υγρό με την ονομασία AdBlue, που αποτελείται από ουρία (οργανική ένωση) και νερό, ψεκάζεται στα καυσαέρια. Το διάλυμα διασπάται σε αμμωνία, η οποία αποθηκεύεται στη συνέχεια σε ένα καταλυτικό υπόστρωμα. Το οξείδιο του αζώτου (NOx) εισέρχεται στον καταλύτη μέσω των καυσαερίων και στη συνέχεια επιλεκτικά ανάγεται σε άζωτο και νερό.