Το Opel Astra OPC Extreme το οποίο έχει εξελιχθεί στη πίστα του Nürburgring, αντλεί ισχύ από έναν 2.0 turbo κινητήρα με ισχύ πάνω από 300 ίππους και εφοδιάζεται με όλα τα βασικά high-tech εξαρτήματα της αντίστοιχης αγωνιστικής έκδοσης, Opel Astra OPC Cup. Μάλιστα αν υπάρξει η ανάλογη ζήτηση, η Opel προγραμματίζει την παραγωγή ενός περιορισμένου αριθμού αυτοκινήτων.
Ο 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας του, με άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων, είναι ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος που έχει κατασκευάσει ποτέ η Opel. Ο αλουμινένιος κινητήρας συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο που μεταφέρει την ισχύ μέσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Παράλληλα, το Astra OPC Extreme είναι 100 κιλά ελαφρύτερο από ένα συμβατικό Astra OPC χάρη στην ευρεία χρήση εξαρτημάτων από ανθρακονήματα.
Από το εν λόγω υλικό είναι κατασκευασμένη η πίσω «φτερούγα», ο διαχύτης η εμπρός αεροτομή, το καπό, η εμπρός μπάρα θόλων, το κάλυμμα του κινητήρα, οι ζάντες, οι αεραγωγοί των πίσω θόλων και η οροφή. Οι τροχοί από ανθρακονήματα είναι 20 κιλά ελαφρύτεροι από τους αντίστοιχους αλουμινένιους, η οροφή ζυγίζει μόλις 2,6 κιλά (έναντι 9,3 κιλών της ατσάλινης), και τα αλουμινένια φτερά μόλις 800 γραμμάρια το ένα αντί 2,2 κιλά των ατσάλινων.
Επιπλέον, η Opel εφοδιάζει το Astra OPC Extreme με 6πίστονο σύστημα πέδησης Brembo με δισκόφρενα 370 χλστ. μπροστά, με ελαστικά υπερυψηλών επιδόσεων 245/35, 19-ιντσών, ειδικά εξελιγμένα για το EXTREME και με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.
Στο εσωτερικό με την extreme εικόνα, έχουν αφαιρεθούν τα πίσω καθίσματα και υπάρχει roll bar. Οδηγός και συνοδηγός κάθονται άριστα σε ειδικά σχεδιασμένα μπάκετ καθίσματα Recaro, που φέρουν ζώνες ασφαλείας έξι σημείων