4.800 χλμ. με στάση 22 λεπτών και μέση ταχύτητα 201 χλμ./ώρα
Εικοσιτέσσερις ώρες με τέρμα γκάζι στο High Speed Bowl της Πίστας του Millbrook με τις θεαματικές, κεκλιμένες καμπές. Δώδεκα πιλότοι οδηγούν εναλλάξ δύο Astra 2.0 CDTI μαζικής παραγωγής. Ταξίδι 4.800 χλμ.με μία στάση 22 λεπτών και για τα δύο οχήματα σε 24 ώρες. Εντυπωσιακή μέση ταχύτητα 201km/h, σε μία απόπειρα επίτευξης παγκοσμίου ρεκόρ για επιβατικά μοντέλα diesel στην κατηγορία 1.600-2.000 κ.εκ. turbodiesel της FIA.
Συνολικά, η ομάδα της Opel & Vauxhall επεχείρησε να καταρρίψει δώδεκα παγκόσμια και έξι Βρετανικά Ρεκόρ Ταχύτητας & Αντοχής. Το 24ωρο σπριντ περιλάμβανε υποχρεωτική τοποθέτηση roll cage, αγωνιστικών καθισμάτων Corbeau και ζωνών ασφαλείας τεσσάρων σημείων της Luke, αλλά και την φύλαξη σε ασφαλή τοποθεσία υπό την επίβλεψη των Αρχών του σπορ μέχρι την έναρξη της δοκιμής. Η Opel/Vauxhall αναμένει επιβεβαίωση από τη FIA ότι οι προσπάθειές της έχουν ευοδωθεί.
Τα δύο Astra CDTI ξεκίνησαν στο High Speed Bowl του Millbrook κοντά στο Milton Keynes στις 5 Οκτωβρίου, 2013 στις 16.00. Εννέα δημοσιογράφοι μοιράστηκαν τα αυτοκίνητα με τρεις ειδικούς της Opel/Vauxhall. Ο Volker Strycek, πρώην οδηγός αγώνων DTM και Διευθυντής του Opel Performance Cars & Motorsport τέθηκε επικεφαλής της ομάδας. Ο πρώην ειδικός στα αυτοκίνητα τουρισμού και αγωνιστικός διευθυντής δήλωσε απόλυτα ευχαριστημένος στο τέλος του 24ωρου μαραθωνίου για την προσπάθεια επίτευξης των 18 ρεκόρ: «Τα δύο Astra ήταν απόλυτα πειστικά με τέρμα γκάζι. Ο συνδυασμός επιδόσεων και απόδοσης συνετέλεσαν στον 24ωρο άθλο. Επιπλέον, τα αυτοκίνητα δεν κατανάλωσαν σταγόνα λαδιού.»
Προμηθευτής ελαστικών ήταν η Michelin, η οποία παρείχε Pilot Super Sports εργοστασιακής τοποθέτησης– το ίδιο σετ που οι πελάτες Opel λαμβάνουν με το νέο Astra. Εκτός από τις δοκιμές στο εργαστήριο, διανύθηκαν 500 μίλια στο Millbrook μέσα στο καλοκαίρι για επιβεβαίωση της αντοχής τους. Ο Volker Strycek σημείωσε: «Αλλάξαμε ελαστικά μία φορά σε κάθε αυτοκίνητο θέλοντας απλά να είμαστε απόλυτα σίγουροι για την ασφάλεια: η καταπόνηση της ανάρτησης και των ελαστικών μπορεί να είναι έντονη, λόγω των δυνάμεων που ασκούνται από τις κλίσεις της πίστας.»
Ο Volker Stryceknot συνέβαλε στο project με την εμπειρία του στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά και με την έμπειρη, τετραμελή ομάδα την οποία έφερε στην Αγγλία για τα service των Astra, που θύμιζαν 24ωρο αγώνα του Le Mans ή το Nürburgring. Η ομάδα ήταν υπεύθυνη για το γρήγορο και αποδοτικό ανεφοδιασμό και τις αλλαγές των οδηγών ημέρα και νύχτα και σε αυτήν οφείλεται ο ελάχιστος χρόνος στάσης των 22 λεπτών.