Η νέα γενιά της BMW M5 θα συμπληρώσει τη γκάμα της νέας Σειράς 5 μέσα στην επόμενη χρονιά, με τη νέα κορυφαία μεγάλη BMW να έρχεται για να προσφέρει ακόμη περισσότερη δύναμη και πιο εκρηκτικές επιδόσεις.
Έτσι, κάτω από το καπό της θα φωλιάζει ο 4.4 λτ. V8 Biturbo της γερμανικής φίρμας ο οποίος θα αποδίδει κοντά στους 600 ίππους και θα χαρίζει 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 3,5 δλ. Μάλιστα, λίγο καιρό μετά το λανσάρισμα της νέας M5, η BMW θα παρουσιάσει και μια πιο «απόλυτη» έκδοση του μοντέλου της, που πιθανόν να φέρει την ονομασία «CS» ή «GTS», όντας πιο ισχυρή και ελαφριά προς όφελος και των επιδόσεων.
Διαβάστε ακόμα: Τέλος η παραγωγή της BMW M4 GTS με λίγες παραπάνω!
Σχεδιαστικά, στην πρώτη ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα που παρουσιάζουμε, φαίνεται ότι η νέα BMW M5 θα έχει τον απαιτούμενο δυναμισμό που θα της χαρίσουν οι μεγάλες εισαγωγές στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα, οι πλαϊνές ποδιές, η πίσω αεροτομή και οι μεγαλύτεροι τροχοί.
Επιπλέον των παραπάνω, πολύ σημαντικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι η νέα M5 δεν θα είναι πλέον πισωκίνητη, αλλά τετρακίνητη, με δυνατότητα πάντως να στείλει και όλη τη δύναμή της στον πίσω άξονα, μόνο όταν ο οδηγός το επιλέξει και υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις.
Εκτός όμως από αυτό το χαρακτηριστικό, οι πληροφορίες κάνουν λόγο για ένα αυτοκίνητο το οποίο, παρά το σύστημα τετρακίνησης που θα διαθέτει, θα είναι ελάχιστα πιο ελαφρύ από πριν. Και αυτό χάρη στην εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών που θα γίνει από την πλατφόρμα, αλλά και το αμάξωμα μέχρι το εσωτερικό, ενώ υπό αυτό το πρίσμα η οροφή της επόμενης BMW M5 θα είναι από ανθρακονήματα.
Εικόνα: X-Tomi Design