Mετά το i-Miev και το Outlander plug-in Hybrid, η Mitsubishi προχωρά το σχέδιό της για το 20% των οχημάτων να είναι ηλεκτρικά μέχρι το 2020, με το ηλεκτρικό Concept CA-MiEV (Compact & Αdvanced technology – MiEV). Το CA-MiEV προκύπτει από το αποτέλεσμα της βελτίωσης και της τεχνολογικής προόδου των μπαταριών και των ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης και είναι ένα γνήσιο EV μοντέλο αυστηρά αστικού περιβάλλοντος. Αν και δεν προγραμματίζεται να μπει στην παραγωγή, το πρωτότυπο αυτό δημιουργήθηκε για να προβάλλει τις διάφορες τεχνολογίες που η Mitsubishi Motors Corporation (MMC) σκοπεύει να λανσάρει μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα στη γκάμα των παγκόσμιων μοντέλων της. Ειδικότερα, το εκθεσιακό όχημα μπορεί να προσφέρει αυτονομία 300 km χάρη στη νέα γενιά συστημάτων EV, στις μπαταρίες υψηλής πυκνότητας, στο ελαφρύ βάρος και στην προηγμένη αεροδυναμική του (αεροδυναμικός συντελεστής 0,26). Η συγκεκριμένη αυτονομία καλύπτει περίπου τις εβδομαδιαίες ανάγκες μετακίνησης ενός μέσου οδηγού, που σημαίνει ότι είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση στα προάστια και εκτός πόλης γενικότερα. Αλλες καινοτομίες σε πραγματικές συνθήκες περιλαμβάνουν ασύρματη τεχνολογία φόρτισης, λειτουργίες με ενεργοποίηση μέσω smartphone, κλπ.
Συγκεκριμένα για το Concept CA-MiEV η MMC λανσάρει την επόμενη γενιά συστήματος κίνησης υψηλής απόδοσης που περιλαμβάνει:
Oλοκληρωμένη μονάδα ισχύος (Ηλεκτροκινητήρας 80 kW + μετατροπέας τάσης (inverter) + φορτιστής) – που συμβάλλει στη διαχείριση ενέργειας, στη βέλτιστη αξιοποίηση χώρου και στη μείωση βάρους.
Συμπαγής, επίπεδη μπαταρία – που καταλαμβάνει ελάχιστο χώρο (κυρίως για πιθανές μετέπειτα εφαρμογές όπως η επέκταση της αυτονομίας, ….) και βοηθά στη μακροχρόνια απόδοση της μπαταρίας.
Τεχνολογία ασύρματης φόρτισης μέσω μαγνητικής αντήχησης – με φιλικό προς το χρήστη χαρακτήρα, όπως ανακοίνωσαν το Σεπτέμβριο του 2011* οι WiTricity Corporation, IHI Corporation και Mitsubishi Motors Corporation και αυτή τη στιγμή είναι υπό διερεύνηση και δοκιμή.
Μπαταρίες ιόντων λιθίου με υψηλή πυκνότητα ενέργειας – για καλή ενεργειακή απόδοση και με άριστη εκμετάλλευση χώρου (28 Kwh διατίθενται από μία συστοιχία μπαταριών σχεδόν ίδιων διαστάσεων με τη σημερινή μονάδα 16 kWh).
Eνα μελλοντικό ηλεκτρικό όχημα όπως το Concept CA-MiEV – αλλά και οποιοδήποτε μελλοντικό ICE, HEV ή PHEV Mitsubishi για το σκοπό αυτό) θα συνδέεται με τον έξω κόσμο εφόσον το επιτρέπει η υποδομή με υπηρεσίες τηλεματικής όπως, αυτόματο e-mailing σε περίπτωση κλοπής, Automatic e-calling σε περίπτωση επείγουσας ανάγκης, τηλεχειρισμός (εκκίνηση/μπλοκάρισμα κινητήρα, συναγερμός πανικού, κλείδωμα θυρών…), μεταφορά δεδομένων (χάρτες,…) από smartphone σε σύστημα αυτοκινήτου και παρακολούθηση κατάστασης μπαταρίας ή προθέρμανσης για τα EV ή PHEV (ήδη προσφέρεται με το Outlander PHEV).