Η Opel χρησιμοποίησε πρόσφατα την παγωμένη Βαλτική Θάλασσα για να αποδείξει ότι το Ampera είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση με τη συμμετοχή εκπροσώπων του τύπου. Τα Ampera κάλυψαν εκατοντάδες χιλιόμετρα απροβλημάτιστα – εντυπωσιάζοντας με τις ικανότητές τους σε χειμερινές συνθήκες. Χάρη στο σύστημα συνεχούς παρακολούθησης της μπαταρίας, ακόμα και οι πολικές θερμοκρασίες δεν αποτελούν εμπόδιο για το Ευρωπαϊκό best-seller στην κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων.
Ταξιδεύοντας σε δρόμους καλυμμένους με πάγο πάχους τουλάχιστον 25 εκατοστών, τα αυτοκίνητα μπορούν να διασχίσουν τα λεγόμενα παγωμένα περάσματα και να φτάσουν στα νησιά χωρίς να χρησιμοποιήσουν ferry boat. Σε αρκετές ευθείες μήκους μέχρι 10 χλμ., το Ampera απέδειξε ότι το κρύο δεν εμποδίζει την ηλεκτροκίνηση. Το αυτοκίνητο μπορεί να λειτουργήσει αποκλειστικά στο ηλεκτρικό πρόγραμμα με μπαταρία, ακόμα και στους μείον 100C. Όταν οι θερμοκρασίες πέφτουν ακόμα χαμηλότερα, ο βενζινοκινητήρας επέκτασης της αυτονομίας υποστηρίζει τον ηλεκτροκινητήρα. Σε κρύο καιρό, η μπαταρία προθερμαίνεται κατά τη διάρκεια της φόρτισης ώστε να παρέχει πλήρη ισχύ. Αυτό τη συντηρεί στη φάση της εκκίνησης και ωφελεί τη χωρητικότητά της. Το στάνταρ βοηθητικό καλοριφέρ θερμαίνει την καμπίνα, αυξάνοντας τα επίπεδα άνεσης και απαλλάσσοντας τον οδηγό από το κουραστικό ξύσιμο του πάγου.
Το Ampera είναι πάντα ηλεκτροκίνητο. Η μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kWh παρέχει ισχύ σε μία προηγμένη ηλεκτρική μονάδα κίνησης 111 kW/150 hp που προσφέρει – με πλήρη φόρτιση – αυτονομία 40 – 80 km στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία με μηδενικούς ρύπους – ανάλογα με τις οδικές συνθήκες, το οδηγικό στυλ και τη θερμοκρασία. Σύμφωνα με τον επίσημο κανονισμό R(EC) 715/2007 για τη μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2, το Ampera καταναλώνει 1,2 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 27 γρ./χλμ. Με άμεση ροπή 370 Nm, η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε λιγότερο από δέκα δεύτερα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 161 χλμ./ώρα. Το Ampera υπόσχεται μία μοναδική οδηγική εμπειρία στο πρόγραμμα μπαταρίας με σχεδόν αθόρυβη ηλεκτρική λειτουργία και άριστα χαρακτηριστικά NVH (θορύβων, κραδασμών & τριγμών) ακόμα και στο πρόγραμμα επέκτασης αυτονομίας