‘Ένα καινούργιο πιο ελαφρύ και με μικρότερες διαστάσεις υβριδικό σύστημα δημιούργησε η Honda με την ονομασία «SPORT HYBRID Intelligent Dual Clutch Drive», με ένα ηλεκτροκινητήρα κατάλληλο για μικρά οχήματα. Το εν λόγω νέο υβριδικό σύστημα έρχεται τώρα να προστεθεί στο SPORT HYBRID Intelligent Multi Mode Drive για μεσαία οχήματα και το SPORT HYBRID SH-AWD (SPORT HYBRID Super Handling – All Wheel Drive), το υβριδικό σύστημα τριών ηλεκτροκινητήρων για μεγάλα οχήματα που επιτρέπει την ανεξάρτητη κατανομή ροπής στους δύο πίσω τροχούς.
One-motor SPORT HYBRID Intelligent Dual Clutch Drive:
Το σύστημα αυτό προσφέρει ισχυρότερη και πιο γραμμική αίσθηση επιτάχυνσης και συνδυάζει ένα νέο 4κύλινδρο κινητήρα 1,5 λτ. κύκλου Atkinson με 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT (Dual Clutch Transmission) που φέρει ενσωματωμένο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου για βελτίωση της απόδοσης πάνω από 30% συγκριτικά με ένα συμβατικό υβριδικό σύστημα ενός ηλεκτροκινητήρα. Το υβριδικό αυτό σύστημα ενός ηλεκτροκινητήρα προσφέρει γρήγορη επιτάχυνση και υψηλές ταχύτητες χρησιμοποιώντας τους συμπλέκτες για την εμπλοκή του κινητήρα, έχει πολύ πολύ αποδοτική EV εκκίνηση και οδήγηση με μικρές – μεσαίες ταχύτητες χρησιμοποιώντας τους συμπλέκτες για αποσύνδεση του κινητήρα και συμβάλλει στην οικονομία καυσίμου αυξάνοντας την παραγωγή ενέργειας χρησιμοποιώντας τους συμπλέκτες για αποσύνδεση του κινητήρα κατά την επιβράδυνση.
Two-motor SPORT HYBRID Intelligent Multi Mode Drive / Plug-in:
Με την χρήση ηλεκτροκινητήρων υψηλής απόδοσης και ισχύος επιτυγχάνεται γρήγορη επιτάχυνση και υψηλή οικονομία καυσίμου. Το νέο υβριδικό σύστημα της Honda πετυχαίνει συνδυάζει ένα νέο κινητήρα ειδικό για υβριδικά οχήματα, ηλεκτρικό κιβώτιο CVT, δύο ενσωματωμένους ηλεκτροκινητήρες, μπαταρία ιόντων λιθίου και τρία προγράμματα οδήγησης. Αυτό το σύστημα, που είναι επίσης κατάλληλο σαν plug-in υβριδικό, θα τοποθετείται στο Accord που προορίζεται για την αγορά της Β. Αμερικής και θα παρουσιαστεί τον Ιανουάριο του 2013. Το Two-motor SPORT HYBRID Intelligent Multi Mode Drive / Plug-in επιλέγει ένα από τα τρία προγράμματα οδήγησης ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες και το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας: 1) «EV Drive» για ηλεκτροκίνηση μέσω της ενέργειας από τη μπαταρία και το σύστημα ανάκτησης στη φάση της επιβράδυνσης, 2) «Engine Drive» για οδήγηση με μέτριες – υψηλές ταχύτητες με τον κινητήρα και τον άξονα απευθείας συνδεδεμένα μέσω ενός συμπλέκτη μετάδοσης και την κινητήρια ισχύ να μεταφέρεται μηχανικά στους τροχούς και 3) «Hybrid Drive» για οδήγηση στην πόλη και ισχυρή επιτάχυνση μέσω του ηλεκτροκινητήρα με ενέργεια που παράγει ο κινητήρας.
Three-motor SPORT HYBRID SH-AWD® (SPORT HYBRID Super Handling-All Wheel Drive):
Ο συνδυασμός ενός κινητήρα V6 με αυτό το ισχυρό σύστημα τριών ηλεκτροκινητήρων πετυχαίνει επιτάχυνση εφάμιλλη ενός V8 με κατανάλωση καλύτερη ακόμα και σε σχέση με ένα 4κύλινδρο. Ένας νέος V6 3,5 λτ. άμεσου ψεκασμού τοποθετείται μπροστά και συνδυάζεται με νέο 7-τάχυτο κιβώτιο DCT με ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα. Η τεχνολογία αυτή της Honda χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες εγκατεστημένους στο πίσω τμήμα για τον έλεγχο της κατανομής ροπής μεταξύ δεξιού και αριστερού πίσω τροχού. Χρησιμοποιώντας ανεξάρτητους ηλεκτροκινητήρες για τον αριστερό και δεξιό πίσω τροχό, εφαρμόζεται θετική ροπή στον εξωτερικό τροχό και αρνητική στον εσωτερικό, για ανεξάρτητο έλεγχο της κατανομής ροπής στους πίσω τροχούς, χωρίς εξάρτηση από την ισχύ του κινητήρα. Ανάλογα με την ακτίνα της καμπύλης, η ενέργεια που παράγεται από τον εσωτερικό τροχό ανακτάται ηλεκτρικά και εφαρμόζεται στον εξωτερικό τροχό για αυτόματη παραγωγή της ροπής που χρειάζεται το αυτοκίνητο για να στρίψει.