Η εταιρεία ΤΕΟΡΕΝ ΜΟΤΟΡΣ ΑΕ, επίσημη αντιπρόσωπος της Renault στην Ελλάδα εκτελεί νέα ανάκληση του μοντέλου Clio IV για έλεγχο και, αν απαιτείται, αντικατάσταση του εύκαμπτου σωλήνα φρένου (μαρκούτσι), σε συνέχεια της αντίστοιχης στις 20/07/2015. Η νέα ανάκληση αφορά επιπλέον 1.059 οχήματα με τους παρακάτω αριθμούς πλαισίου:
- VF15R040H49369601 έως και VF15R040H52817763
- VF15R0G0H48848614 έως και VF15R0G0H52820599
- VF15R40SE50535048 έως και VF15R40SE52820237
- VF15R5A0H48978750 έως και VF15R5A0H52820632
- VF15R7A0H48710921 έως και VF15R7A0H52820875
- VF15RFL0H48833558 έως και VF15RFL0H52820316
- VF15RRL0H48710664 έως και VF15RRL0H48857010
- VF15RTL0E49539485 έως και VF15RTL0E52820409
- VF16R040H51325988 έως και VF16R040H51560017
- VF17R040H50323631 έως και VF17R040H51561589
- VF17R0G0H50539413 έως και VF17R0G0H52789446
- VF17RFL0H49034549 έως και VF17RFL0H52789402 συμπεριλαμβανομένων και των αριθμών πλαισίου VF17RTL0E51243550, VF17RTL0E51804301, VF15RLA0H48848585 και VF17R5A0H50759946.
Υπενθυμίζεται ότι στα επηρεαζόμενα οχήματα υπάρχει πιθανότητα φθοράς του μπροστινού εύκαμπτου σωλήνα φρένων (μαρκούτσι) λόγω τριβής ή/και επαφής µε το πλαστικό κάλυμμα του θόλου του τροχού, σαν συνέπεια µη ορθής συναρμολόγησης του πίσω τμήματος του πλαστικού καλύμματος του θόλου του εμπρόσθιου τροχού. Ως αποτέλεσμα υπάρχει πιθανότητα να ανάψει η προειδοποιητική λυχνία χαμηλής στάθμης υγρού φρένων, να εμφανιστεί μεγάλη διαδρομή του πεντάλ φρένου και να μειωθεί η απόδοση του συστήματος πέδησης. Μέχρι στιγμής έχουν αναφερθεί μερικές περιπτώσεις παγκοσμίως, που σχετίζονται µε το συγκεκριμένο θέμα, ενώ στην Ελλάδα δεν έχει αναφερθεί κανένα σχετικό περιστατικό.
Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως µέσω συστημένης ονομαστικής επιστολής, προκειμένου να προσέλθουν σε οποιοδήποτε Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή Renault επιθυμούν, ώστε να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι και διορθωτικές ενέργειες, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.