Η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοινώνει εκατοντάδες νέες ανακλήσεις αυτοκινήτων που αφορούν μοντέλα από τις εταιρείες Fiat, Honda και Renault. Πιο αναλυτικά:
Fiat: Η ανάκληση στην ελληνική αγορά αφορά 121 οχήματα συνολικά, με εύρος παραγωγής για το Fiat Panda από τον αριθμό πλαισίου 3395758 έως 3408815 και για το Fiat 500 από τον αριθμό πλαισίου 0J281973 έως 0J286259, στα οποία υπάρχει η πιθανότητα να εμφανιστεί δυσλειτουργία στη δέστρα της ζώνης ασφαλείας. Συγκεκριμένα, λόγω μιας απόκλισης στη διαδικασία θερμικής επεξεργασίας της πόρπης, οι δέστρες των ζωνών ασφαλείας, εξωτερικού προμηθευτή, μπορεί να μην είναι συμβατές.
Honda: Η ανάκληση αφορά 2.679 οχήματα, σύμφωνα με τα ακόλουθα μοντέλα και περιόδους παραγωγής:
- Honda Civic, Μοντέλα ετών: 2003-2004, Κωδικός μοντέλου: ES4,ES5, ES6, ES7, EM2, ES9
- Honda Accord, Μοντέλα ετών: 2003-2004, Κωδικοί μοντέλου: CL7, CL9, CN1
- Honda CR-V, Μοντέλα ετών: 2003-2004, Κωδικός μοντέλου: RD8
- Honda Jazz, Μοντέλα ετών: 2003-2004, Κωδικοί μοντέλου: GD1, GD5
Σε ορισμένα από τα επηρεαζόμενα οχήματα, ενδέχεται ο μηχανισμός ενεργοποίησης του αερόσακου συνοδηγού, στην περίπτωση μόνο που αυτός ενεργοποιηθεί κατά την διάρκεια ατυχήματος, να παράξει μεγαλύτερη πίεση φουσκώματος από την κανονική, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει την ρήξη του και ενδεχομένως τον τραυματισμό του επιβάτη που πιθανόν κάθεται στην θέση του συνοδηγού. Η λειτουργία των υπόλοιπων αεροσάκων παραμένει ανεπηρέαστη.
Renault: Η ανάκληση αφορά 540 Captur, με αριθμούς πλαισίου:
- Από VF12R401E49549486 έως και VF12R401E51976970
- Από VF12R5A1H49398746 έως και VF12R5A1H52031737
- Από VF12REL1E49956594 έως και VF12REL1E52031690
- Από VF12RFL1H49426891 έως και VF12RFL1H52031745
Στα επηρεαζόμενα οχήματα υπάρχει πιθανότητα φθοράς στους εύκαμπτους σωλήνες «μαρκούτσια» των εμπρόσθιων φρένων από τον πλαστικό θόλο του τροχού. Λόγω της ενδεχόμενης φθοράς του εύκαμπτου σωλήνα φρένου μπορεί να παρατηρηθεί μικρή διαρροή υγρού φρένων στην περιοχή του σωλήνα ή και απότομη ρήξη του εύκαμπτου σωλήνα λόγω λανθασμένης συναρμολόγησης του πίσω τμήματος του πλαστικού προστατευτικού του θόλου εμπρός τροχού που οδηγεί στον «τραυματισμό» και τη φθορά του εν λόγω εύκαμπτου σωλήνα.
Ως αποτέλεσμα ενδέχεται να ανάψει η προειδοποιητική λυχνία χαμηλής στάθμης υγρού φρένων και να παρουσιαστεί αυξημένη διαδρομή στο πεντάλ φρένου δηλαδή μειωμένη απόδοση του συστήματος πέδησης.