Η τελευταία γενιά Subaru WRX αντιμετωπίστηκε με σκεπτικισμό και έντονη αμφισβήτηση, ειδικά από τη στιγμή που έγινε γνωστό πως δεν θα υπήρχε έκδοση STI. Παρότι βασίζεται σε ολοκαίνουργια πλατφόρμα και διαθέτει νέο κινητήρα, η ελάχιστη αύξηση στην ισχύ (4 άλογα όλα κι όλα) και η έλλειψη αύρας Subaru Tecnica International είχε επηρεάσει αρνητικά τις πωλήσεις τον πρώτο καιρό. Εν συνεχεία υπήρξε μια ανάταση, αλλά όπως φαίνεται προσωρινή, ενώ ίδια πορεία ακολουθεί και το BRZ.
Τα αποτελέσματα του πρώτου εννιαμήνου μόνο ενθαρρυντικά δεν είναι ούτε για το ιαπωνικό sport sedan (ας το πούμε και «rally replica», για χάρη της ιστορίας του), ούτε για το πισωκίνητο sportscar, καθώς στην Αμερική η ζήτηση για αμφότερα έκανε «βουτιά» που ξεπερνά το 30%. Από τις 17.000+μονάδες πέρσι, που ταυτόχρονα ήταν η καλύτερη επίδοση του WRX από το 2017, φέτος τα βιβλία παραγγελιών κατέγραψαν 13.545 αναφορές (-34,2%). Ελαφρώς καλύτερα (ή λιγότερο άσχημα) τα πράγματα για το BRZ, που από τις περίπου 3.000 μονάδες πέρσι έπεσε φέτος στις 2.323 μονάδες (-30,9%), ενώ τον Αύγουστο είδε τα ποσοστά του να βελτιώνονται κατά 7,8%. Την ίδια ώρα το αδελφό Toyota GR86 αυξάνει την παραγωγικότητά του κατά 10,4% (πάντα στο διάστημα Ιανουαρίου-Αυγούστου), πουλώντας σε τετραπλάσιες ποσότητες από το BRZ.
Εκ διαμέτρου αντίθετη η εμπορική παρουσία των SUV με σήμα τις Πλειάδες, καθώς το Forester έφτιαξε τα νούμερά του κατά 22,3%, το Crosstrek κατά 15%, ενώ το ηλεκτρικό Solterra έσπασε τα κοντέρ με +58,6%. Αυτά τα τρία μοντέλα είναι ο λόγος που η Subaru εμφανίζει θετικό πρόσημο (+5,6%), για τους πρώτους 9 μήνες του έτους στην Αμερική, αγγίζοντας τις 500.000 πωλήσεις (493.612).