Η Interbrand δημοσίευσε το top 100 των Best Global Brands 2015, μεταξύ των οποίων στις τρεις πρώτες θέσεις φιγουράρουν η Apple με αξία 170.276 εκατομμύρια δολάρια, η Google με αξία 120.314 εκ. δολάρια και η Coca Cola με 78.423 εκ. δολάρια. Μεταξύ των 100 top εταιρειών, οι 14 είναι αυτοκινητοβιομηχανίες. Από αυτές, Νο1 παραμένει για 12 συνεχόμενη χρονιά η Toyota (6η θέση συνολικής κατάταξης) με αξία 49.048 εκ. δολάρια, ενώ ακολουθούν με πολύ μικρή διαφορά μεταξύ τους οι δύο αιώνιοι αντίπαλοι, οι BMW και Mercedes.
Όπως βλέπουμε από τον πίνακα της κατάταξης, όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες σημείωσαν αύξηση του brand value. Νέα είσοδος στο top 100 έκανε η MINI, στην 14η θέση της κατάταξης μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών και 98η συνολικής.
Ακολουθούν παρακάτω τα αναλυτικά αποτελέσματα: