Η Volkswagen θα παρουσιάσει το νέο Passat σε παγκόσμιο επίπεδο σε όλους τους εμπόρους της μάρκας καθώς και σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στα στελέχη πωλήσεων της. Το “Passat Experience” θα ξεκινήσει στις 6 Οκτωβρίου 2014 και θα πραγματοποιηθεί στο Costa Navarino, στη Μεσσηνία. Περίπου 22 εκατομμύρια Passat έχουν πουληθεί σε όλον τον κόσμο και η όγδοη γενιά του θα κάνει το ντεμπούτο της φέτος. Ένα από τα βασικά θέματα της εκδήλωσης αυτής – διάρκειας εννέα εβδομάδων – θα είναι τα νέα πρωτοποριακά συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας που διαθέτει το επιτυχημένο μοντέλο.
«Το Passat ήταν πάντα το σύμβολο της τεχνολογικής προόδου και τώρα η όγδοη γενιά του μοντέλου συγκεντρώνει τις πιο προηγμένες τεχνολογίες της εποχής μας, καθιστώντας το σημείο αναφοράς στην κατηγορία του. Το συνέδριο θα αποκαλύψει στους συνεργάτες μας πόσο καινοτόμο και αποτελεσματικό είναι το καινούργιο αυτοκίνητό μας», δήλωσε ο κ. Xavier Chardon, Επικεφαλής Marketing Επιβατικών Αυτοκινήτων Volkswagen.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα πλήρες ενημερωτικό πρόγραμμα που θα καλύπτει όλες τις πτυχές των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και άνεσης που διαθέτει το νέο Passat. Θα έχουν επίσης την ευκαιρία για εκτενή δοκιμαστική οδήγηση, καθώς σε όλη τη διάρκεια του συνεδρίου θα υπάρχουν στη διάθεση των συμμετεχόντων περισσότερα από 200 Passat με διαφορετικούς κινητήρες και εξοπλισμό.
Εκτός από τις αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με το νέο μοντέλο που θα παρέχονται σε όλα τα στελέχη πωλήσεων, οι Εξουσιοδοτημένοι Έμποροι της Volkswagen θα ενημερωθούν για τις νέες τάσεις στην αγορά και τη στρατηγική της μάρκας αντίστοιχα για τη χώρα τους. Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί από τις 6 Οκτωβρίου έως τις 4 Δεκεμβρίου 2014 και θα διαρκέσει εννέα εβδομάδες.
Συνολικά, περίπου 20.000 άτομα θα φιλοξενηθούν στο Costa Navarino, καθιστώντας το συνέδριο αυτό ως το μεγαλύτερο που έχει πραγματοποιήσει ποτέ η Volkswagen για το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της.
“Η εκδήλωση στην περιοχή της Μεσσηνίας είναι μια δέσμευση προς την Ελλάδα, τους τοπικούς εταίρους μας και τους ανθρώπους εκεί”, δήλωσε ο κ. Anders-SundtJensen, Επικεφαλής του τμήματος Επικοινωνίας Marketing Επιβατικών Αυτοκινήτων της Volkswagen και συμπλήρωσε: «Να τονίσουμε ότι οι τοπικοί συνεργάτες μας βοήθησαν πολύ στην οργάνωση και πολλά ξενοδοχεία επέκτειναν τη λειτουργία τους για τον σκοπό αυτό. Η τοποθεσία επιλέχθηκε με μεγάλη προσοχή και στο πνεύμα του “ThinkBlue”, την φιλοσοφία της μάρκας που αφορά στην οικολογική συνείδηση. Το ξενοδοχείο που επιλέξαμε για την εκδήλωση αυτή είναι βαθύτατα προσηλωμένο στη βιωσιμότητα και την οικολογική υπευθυνότητα».