Είκοσι πέντε χρόνια πέρασαν από την παρουσίαση της πολυτελούς και σπορ κουπέ BMW Σειρά 8, η οποία παράχθηκε σε 30.621 αντίτυπα από το 1989 έως το 1999. Γεγονός που γιόρτασε η Βαυαρική φίρμα το περασμένο Σαββατοκύριακο στην έδρα της στο Μόναχο, υπό την συνοδεία 120 απαστραπτόντων αυτοκινήτων. Η BMW Σειρά 8 παραμένει ακόμα και σήμερα εντυπωσιακή και επιβλητική σε σχεδίαση αλλά και άκρως δυναμική όσον αφορά στα τεχνικά της χαρακτηριστικά.
Αρχικά, η Σειρά 8 λανσαρίστηκε στην έκδοση 850i με τον V12 κινητήρα των 5.0 λίτρων απόδοσης 300 ίππων και 450 Nm ροπής, ο οποίος επιτάχυνε το μεγάλο 2+2 θέσεων κουπέ των 1.790 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα. Το 1993 έκανε την εμφάνισή της η 850 CSi με V12 κινητήρα 5.6 λίτρων απόδοσης 381 ίππων και 550 Nm ροπής, με 0-100 χλμ./ώρα κάτω από 6 δευτερόλεπτα. Ένα χρόνο αργότερα, το 1994, η 850 Ci τροφοδοτούνταν με 5.4 V12 κινητήρα 326 ίππων, ενώ το 1993 είχε λανσαριστεί η αρχική έκδοση 840 Ci με V8 μηχανικό σύνολο 4.0 λίτρων απόδοσης 286 ίππων.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίαζε και η πρωτότυπη Σειρά 8 που παρουσιάστηκε το 1991 με V12 κινητήρα απόδοσης 550 ίππων, εξελιγμένο από τη BMW Motorsport, ο οποίος εφοδίασε τη McLaren F1.