Η Kia χορηγός των Μουσικών Βραβείων You Tube




Με Lady Gaga, Eminem και Arcade Fire, σε σκηνοθεσία Spike Jonze

Η Kia Motors Corporation ανακοίνωσε ότι θα είναι ο αποκλειστικός χορηγός της παρουσίασης των πρώτων Μουσικών Βραβείων του You Tube. Πρόκειται για μία άνευ προηγουμένου ψηφιακή ψυχαγωγική εκδήλωση μουσικής, η οποία θα επιτρέψει σε παγκόσμιο επίπεδο στους επισκέπτες του YouTube να παρακολουθήσουν συναυλίες από όλο τον κόσμο. Περισσότεροι από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν πρόσβαση στο You Tube, το οποίο φιλοξενεί τους πιο γνωστούς καλλιτέχνες αλλά και την επόμενη γενιά μουσικών ταλέντων. Η Kia θα στηρίξει αυτή την πρωτότυπη ενέργεια που θέτει νέα πρότυπα για τα βραβεία μουσικής. Τα μουσικά βραβεία YouTube θα παρουσιάσουν παραστάσεις και συνεργασίες διαφόρων καλλιτεχνών, από τα μεγαλύτερα ονόματα της μουσικής, όπως Eminem, Lady Gaga και Arcade Fire, έως και μερικά από τα μεγαλύτερα αστέρια του YouTube στον κόσμο.

Την Κυριακή 3 Νοεμβρίου, 12-24 ώρες πριν από την τελετή απονομής των βραβείων, θα πραγματοποιηθούν, και θα μεταδοθούν απευθείας, εκδηλώσεις σε διάφορες χώρες όπως στη Σεούλ, στη Μόσχα, στο Λονδίνο και στη Βραζιλία και τέλος στη Νέα Υόρκη όπου θα γίνει η τελετή απονομής. Το Διεθνές μέσο ενημέρωσης, VOICE, γνωστό για το μοναδικό του στυλ και την κάλυψη πολιτιστικών, μουσικών και δημοσιογραφικών θεμάτων, θα είναι ο παραγωγός της εκδήλωσης, ενώ ο γνωστός σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός Spike Jonze, θα είναι ο σκηνοθέτης της εκδήλωσης.

Οι υποψηφιότητες του YouTube Music Awards θα ανακοινωθούν μέσα στο μήνα, ενώ παράλληλα οι χρήστες θα μπορούν να ψηφίσουν τον αγαπημένο τους καλλιτέχνη έως τις 2 Νοεμβρίου. Μέσα από αυτή την εξαιρετική συνεργασία, η Kia θα παρουσιάσει διάφορες δράσεις με σκοπό να συνδέσει το όνομά της με τη μουσική ψυχαγωγία.

«Στα βραβεία μουσικής YouTube, που παρουσιάζονται για πρώτη φορά στην ψηφιακή και τη μουσική ψυχαγωγία, η Kia είναι υπερήφανη που είναι χορηγός της εκδήλωσης», δήλωσε ο Soon – Nam Lee, Vice president  of marketing της Kia Motors Corporation. «Τα ψηφιακά μέσα έχουν διαδραματίσει κεντρικό ρόλο στον τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες μας, όπως άλλωστε και με τους περισσότερους καταναλωτές και άρα ήταν φυσικό επακόλουθο η χορηγία αυτή στο YouTube».

Τα τελευταία χρόνια, η Kia δραστηριοποιείται έντονα στην ψηφιακή προσέγγιση επικοινωνίας με τους πελάτες της σε απευθείας σύνδεση με τα μέσα ενημέρωσης, έχοντας περισσότερα από 250 κοινωνικά προφίλ παγκοσμίως αλλά και τοπικά που φθάνουν περίπου τα 1,4 δισεκατομμύρια ανθρώπους.  Πάνω από 300.000 συζητήσεις γίνονται καθημερινά σχετικά με την Kia με τη μορφή σχολίων, ανταλλαγής νέων και πληροφοριών.

Get it on Google Play Download on the App Store