Ξεκίνησε η διάθεση του Juke Nismo και στη χώρα μας με τα πολύ δυναμικά χαρακτηριστικά όχι μόνο στην εμφάνιση αλλά και σε τεχνικό επίπεδο. Εξωτερικά, σε σύγκριση με το «συμβατικό» Nissan Juke, η πιο προφανής αλλαγή είναι στο εμπρόσθιο μέρος, το οποίο είναι χαμηλότερο και με πιο επιθετική σχεδίαση. Παράλληλα, τα ενσωματωμένα φώτα ομίχλης έχουν αντικατασταθεί από μια λεπτή λωρίδα φώτων ημέρας LED, τοποθετημένων στην άνω ακμή των νέων μικρών αεραγωγών, προς την πλευρά της μεγάλης γρίλιας.
Στο πίσω μέρος, ο προφυλακτήρας είναι βαθύτερος από ό ,τι πριν, με τη χαρακτηριστική κόκκινη ρίγα, να δίνει μια ξεχωριστή αγωνιστική «πινελιά». Στην οροφή, μια κομψή αεροτομή στην πίσω πόρτα είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος και φιλοξενεί το φως των φρένων. Σε αντιστοιχία με όλες τις εξωτερικές αλλαγές, η αεροτομή έχει σχεδιαστεί για να αυξήσει την αεροδυναμική πίεση, τόσο εμπρός όσο και πίσω, προσδίδοντας με αυτό τον τρόπο, μεγαλύτερη απόδοση και αποτελεσματικότητα στο Juke Nismo. Ακόμη, οι νέες σπορτίφ σχεδίασης 18 ιντσών ζάντες ελαφρού κράματος, συνδυάζονται με ελαστικά διαστάσεων 225/45 σε όλες τις εκδόσεις.
Το Nissan Juke Nismo είναι διαθέσιμο σε τρεις αποχρώσεις: Silver Grey, Pearl White και Metallic Black, ενώ όλες έρχονται με κόκκινους εξωτερικούς καθρέπτες και τη χαρακτηριστική κόκκινη ρίγα.
Στο εσωτερικό τα όργανα του αντίστοιχου πίνακα, το τιμόνι, ο επιλογέας των ταχυτήτων, τα πεντάλ, καθώς και οι επενδύσεις των θυρών, έχουν επανασχεδιαστεί ώστε να ενισχύσουν το δυναμικό χαρακτήρα που αποπνέει το αυτοκίνητο. Παράλληλα τα μπροστινά καθίσματα έχουν ανασχεδιαστεί για να προσφέρουν πρόσθετη πλευρική στήριξη, ενώ το κόκκινο χρώμα χρησιμοποιείται ως φόντο για το στροφόμετρο αλλά και ως “πινελιά” στο τιμόνι, το οποίο έχει ντυθεί με alcantara και δέρμα. Παράλληλα, τα στάνταρ πεντάλ με μαύρο καουτσούκ έχουν αναβαθμιστεί με μεταλλικό φινίρισμα, ενώ υπάρχει και ένα σήμα Nismo που είναι ορατό στο footstop. Ανάλογη σήμανση, έχει τοποθετηθεί με ραφή ακριβείας και στα καθίσματα.
Κάτω από το καπό του Juke Nismo, φιλοξενείται μια ανασχεδιασμένη έκδοση του τετρακύλινδρου, 1.6 λίτρων υπερτροφοδοτούμενου άμεσου ψεκασμού βενζίνης (DIG-T), ισχύος 200 ίππων έναντι 190 ίππων και με ροπή 250 Nm (+10 Nm). Διαθέσιμα είναι το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο για το προσθιοκίνητο και το CVT με 7τάχυτη σειριακή για το τετρακίνητο.
Σε ότι αφορά στις επιδόσεις, το προσθιοκίνητο Juke Nismo με το εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα, έχει τελική ταχύτητα 215 χλμ./ώρα, ενώ η μικτή κατανάλωση καυσίμου είναι μόνο 6,9 λτ./100 χλμ. Το τετρακίνητο μοντέλο με CVT κιβώτιο, επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δευτερόλεπτα, έχει τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα, ενώ η μικτή κατανάλωση καυσίμου είναι στα 7,4 λτ./100 χλμ.
Τροποποιήσεις έχουν γίνει στις ρυθμίσεις της ανάρτησης, στο πλαίσιο και στο σύστημα διεύθυνσης για ακόμα καλύτερη αίσθηση στο δρόμο και σπορτίφ συμπεριφορά. Παράλληλα τα τετρακίνητα είναι εφοδιασμένα με το καινοτόμο σύστημα κατανομής της ροπής της Nissan, Torque Vectoring System (TVS). Mε το σύστημα αυτό, επιτυγχάνεται η βέλτιστη κατανομή της ροπής στους εμπρός και πίσω άξονες μέχρι 50:50, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί επίσης να μετατοπίζεται η ροπή από πλευρά σε πλευρά, κατά μήκος του οπίσθιου άξονα. Οι πληροφορίες που συλλέγονται από διάφορες πηγές (όπως μέτρηση της ταχύτητας του τροχού, η γωνία διεύθυνσης, ο συντελεστής περιστροφής και οι πλευρικές δυνάμεις G) «ερμηνεύονται» ακαριαία από το αυτοκίνητο, προστατεύοντας αυτό και τους επιβάτες του. Οι ενέργειες του συστήματος TVS αναμεταδίδονται προς τον οδηγό μέσω μιας γραφικής απεικόνισης στο ταμπλό, απεικονίζοντας την κατανομή της ροπής, σε πραγματικό χρόνο.
Οι τιμές του Juke Nismo στην Ελλάδα, ξεκινούν από τις 25.600 ευρώ για την έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και από 28.800 ευρώ για την τετρακίνητη έκδοση με το κιβώτιο M – CVT, όπου περιλαμβάνουν την ειδική προσφορά της Nissan και δώρο το όφελος της κρατικής απόσυρσης.