Το νέο κόμπακτ SUV Honda HR-V ξεκινά το λανσάρισμά του και στην χώρα μας, σε πολύ υψηλές τιμές αγοράς, οι οποίες ξεκινούν από 22.500 ευρώ (21.070 ευρώ με απόσυρση) για την αρχική έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης 1.5 i-VTEC 130 PS και από 26.500 ευρώ (25.070 ευρώ με απόσυρση) το ντίζελ 1.6 i-DTEC 120 PS.
Ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης Comfort περιλαμβάνει VSA, 6 αερόσακους, σύστημα ενεργής πέδησης πόλης, κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, απλό ράδιο CD (όχι με την οθόνη αφής των 7 ιντσών) και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Για να αγοράσει κανείς την αμέσως επόμενη έκδοση Elegance, η οποία περιλαμβάνει επιπλέον συστήματα προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης, αναγνώρισης πινακίδων, προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, δερμάτινο τιμόνι, διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες στάθμευσης και το σύστημα πολυμέσων Honda Connect, τότε η τιμή ανεβαίνει στις 28.500 ευρώ (27.070 ευρώ με απόσυρση).
Ποσά που αν μη τι άλλο είναι πολύ υψηλά για ένα κόμπακτ SUV μήκους 4,3 μέτρων χωρίς καν να διαθέτει έκδοση με τετρακίνηση. Ανταγωνιστικά ντίζελ 2κίνητα μοντέλα κοστίζουν σημαντικά λιγότερα χρήματα, όπως είναι το Nissan Qashqai 1.6D 130 hp (από 23.090 ευρώ), το Opel Mokka 1.6 CDTI 136 hp (από 22.170 ευρώ), το Fiat 500X 1.6 MTJ 120 hp (από 22.270 ευρώ), το Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120 (από 21.770 ευρώ) και το Suzuki Vitara 1.6 DDiS 120 hp (από 18.560 ευρώ).
Παράλληλα, η διαφορά τιμής σε σχέση με άλλα κόμπακτ SUV χαμηλότερης ισχύος είναι ακόμα μεγαλύτερη, όπως είναι το Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 (από 16.170 ευρώ) και το Renault Captur 1.5 dCi 90 hp (από 16.800 ευρώ). Από την άλλη πλευρά, το νέο Honda HR-V 1.6 diesel «φλερτάρει» ακόμα και με premium μοντέλα, όπως είναι η ντίζελ BMWX1 sDrive 16d 116 hp, η οποία κοστίζει από 29.770 ευρώ.