Η εξέλιξη του Peugeot 208 R5 συνεχίστηκε -ύστερα από τις πρώτες δοκιμές που έγιναν τον περασμένο Δεκέμβριο-, αυτή την φορά για 4 μέρες, από τις 22 Ιανουαρίου σε χωμάτινες διαδρομές της περιοχής Riboux στη Νότια Γαλλία, με οδηγό τον Ιρλανδό Craig Breen, ο οποίος δήλωσε: «Είναι υπέροχα που δοκίμασα το 208 Type R5. Κρατάει πολύ καλά και πιστεύω ότι τα δύο δυνατά του σημεία είναι τα φρένα και το κιβώτιο ταχυτήτων. Οι συνθήκες ήταν δύσκολες μερικές φορές, ωστόσο η απόδοση του συστήματος πέδησης ήταν εξαιρετική και ένιωσα πολύ σίγουρος. Όσο για το κιβώτιο ταχυτήτων, είναι πολύ εύκολο στη χρήση και οι αλλαγές ταχυτήτων ήταν άψογες! Μου αρέσει ο κινητήρας, πάρα πολύ. Έχει απίστευτη ροπή. Μπορούσες να νιώσεις τη βελτίωση του αυτοκινήτου από διαδρομή σε διαδρομή και ήταν μια αρκετά συναρπαστική εβδομάδα».
Η Peugeot θα ξεκινήσει να δέχεται παραγγελίες για το 208 R5 από το Μάρτιο και αποτελεί την τρίτη έκδοση του μοντέλου που έχει εξελιχθεί για το μηχανοκίνητο αθλητισμό μετά τα 208 R2 και 208 Racing Cup, προσελκύοντας έτσι πολλούς ενδιαφερόμενους.
Από τεχνικής σκοπιάς να υπενθυμίσουμε ότι το Peugeot 208 R5 κινείται από ένα 2λιτρο turbo THP μοτέρ ισχύος 280 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής στις 2.500 σ.α.λ., διαθέτει 4κίνηση με 2 μπλοκέ διαφορικά, 5άρι κιβώτιο με σειριακή λειτουργία, ανάρτηση ΜακΦέρσον σε όλους τους τροχούς και ζυγίζει 1.200 κιλά.