Η ομάδα Peugeot – Total με το νέο αγωνιστικό 2008 DKR θα αντιμετωπίσει τον τετρακίνητο ανταγωνισμό του έχοντας κίνηση μόνο στους δύο τροχούς, ενώ ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. «Όταν πρόκειται για ένα ράλι αντοχής όπως ένας αγώνας cross-country, το μεγαλύτερο ερώτημα που τίθεται είναι αν θα τρέξεις με κίνηση σε τέσσερις ή μόνο σε δύο τροχούς. Κατόπιν ενδελεχούς μελέτης αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε τη λύση της μετάδοσης σε δύο τροχούς η οποία παρουσιάζει μια σειρά από πλεονεκτήματα» δήλωσε ο Bruno Famin, διευθυντής της αγωνιστικής ομάδας Peugeot.
Προς όφελος του ανταγωνισμού μεταξύ διαφορετικών τεχνικών λύσεων, οι κανονισμοί επιτρέπουν στα δικίνητα οχήματα να επωφεληθούν από εγγενή πλεονεκτήματα σε σχέση με τα οχήματα 4Χ4. Ο τεχνικός διευθυντής Jean-Christophe Pallier αναφέρει συνοπτικά: “Στο μηχανοκίνητο αθλητισμό το βάρος είναι σημαντικός παράγοντας επίδοσης. Στην περίπτωση του cross country rallying, τα δικίνητα οχήματα επιτρέπεται να είναι σημαντικά ελαφρύτερα από τα αντίστοιχα τετρακίνητα. Εγκρίνεται δε, η χρήση μεγαλύτερων τροχών, ισχυρό πλεονέκτημα για τις συνθήκες του Ντακάρ. Επιπλέον, ο κανονισμός επιτρέπει την ελαχιστοποίηση του μπροστινού προβόλου δίνοντας τη δυνατότητα στο όχημα να ξεπεράσει ακόμη και κάθετο εμπόδιο! Εγκρίνεται επίσης η μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης (με 460mm έναντι 250mm στις τετρακίνητες συμμετοχές), ενώ το πλήρωμα έχει τη δυνατότητα να χειρίζεται την πίεση των ελαστικών από το cockpit το οποίο σε επίπεδο τακτικής μπορεί να επιφέρει σημαντικά χρονικά οφέλη».
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Peugeot 2008 DKR: