Έξι αγωνιστικά Σαββατοκύριακα σε έξι Ευρωπαϊκές χώρες
Η SEAT συνεχίζει την πλούσια και μακρά παράδοσή της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό με το νέο SEAT Leon Eurocup, διοργανώνοντας για το 2014 ένα συναρπαστικό πρωτάθλημα ενιαίου τύπου για ιδιώτες αγωνιζόμενους. Οι βασικοί άξονες του νέου θεσμού; Έξι αγωνιστικά Σαββατοκύριακα σε έξι Ευρωπαϊκές χώρες, ελκυστικά χρηματικά έπαθλα και φυσικά το νέο SEAT Leon Cup Racer, ένα κορυφαίας τεχνολογίας και απόδοσης αγωνιστικό αυτοκίνητο με 330PS/243KW.
Το SEAT Leon είναι ήδη ένα από τα πιο επιτυχημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα τουρισμού τα τελευταία χρόνια. Το 2008 και 2009, κέρδισε τον παγκόσμιο τίτλο του WTCC για την SEAT Sport, ενώ τα SEAT Leon Supercopa και Eurocup συγκαταλέγονται ανάμεσα στα πιο δημοφιλή Ενιαία Πρωταθλήματα. Το πρωτάθλημα Supercopa διεξήχθη από το 2003 έως το 2013 σε 8 συνολικά χώρες και το προηγούμενο Eurocup από το 2008 έως το 2010 σε 9 χώρες.
Με το νέο SEAT Leon Eurocup η ισπανική μάρκα συμβάλλει σε αυτή την μεγάλη παράδοση. Συνολικά θα διεξαχθούν έξι αγώνες σε έξι ευρωπαϊκές χώρες. Το ακριβές πρόγραμμα των αγώνων θα οριστεί τις προσεχείς εβδομάδες. Κάθε αγωνιστικό Σαββατοκύριακο θα διαρκεί από την Παρασκευή μέχρι την Κυριακή και θα περιλαμβάνει δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμαστικών και δύο αγώνες. Οι νικητές θα μπορούν θα προσβλέπουν σε ελκυστικά χρηματικά έπαθλα.
Το SEAT Leon Cup Racer διαθέτει οπτικά μία εντυπωσιακή φιγούρα. Η απίστευτα ισχυρή του εμφάνιση ενισχύεται με τους τροχούς 18 ιντσών ενώ το μετατρόχιο του είναι περισσότερο από 40 εκατοστά φαρδύτερο από αυτό του μοντέλου παραγωγής. Η νέα εμπρός όψη παρέχει κορυφαία αεροδυναμική και μέγιστη ροή αέρα στον κινητήρα και στο σύστημα πέδησης. Οι τονισμένοι θόλοι των τροχών με τους αεραγωγούς στα άκρα ενισχύουν την ψύξη στο τεσσάρων εμβόλων σύστημα πέδησης. Τα μαρσπιέ, τα μπροστινά spoiler, η ποδιά, ο πίσω διαχύτης και η αεροτομή οροφής δύο φάσεων, συμβάλλουν στην επίτευξη του μέγιστου δυνατού down force.
Το SEAT Leon Cup Racer διατηρεί παράλληλα το σχεδιαστικό DNA του Leon με κύριο χαρακτηριστικό τους ξεχωριστούς full LED προβολείς με τα φώτα ημέρας και τα πίσω φώτα LED τα οποία έχουν μεταφερθεί αυτούσια από το μοντέλο παραγωγής.
Η συστηματική μείωση του βάρους χαρακτηρίζει το εσωτερικό του αυτοκινήτου, το οποίο προστατεύεται από έναν υψηλής αντοχής κλωβό ασφαλείας. Βέλτιστη ασφάλεια προσφέρουν επίσης τα καθίσματα τύπου bucket με σύστημα HANS για την προστασία του αυχένα και του κεφαλιού. Η βασική μορφή του cockpit μαζικής παραγωγής διατηρείται, παρόλο που οι πληροφορίες είναι πλέον συγκεντρωμένες στο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών καθώς και στην υψηλής ανάλυσης οθόνη TFT πίσω από αυτό. Η διάταξη αυτή εξασφαλίζει τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου από τον οδηγό.
Το Leon Cup Racer εφοδιάζεται με έναν δίλιτρο, τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με μέγιστη ισχύ 330PS/243KW και μέγιστη ροπή 400Nm. Η μετάδοση ισχύος στον εμπρός άξονα γίνεται από ένα 6-τάχυτο κιβώτιο DSG διπλού συμπλέκτη με χειριστήρια στο τιμόνι που συνδυάζεται με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό.
Η πρώτη εκτίμηση τιμής για το Leon Cup Racer έχει ήδη οριστεί στο ποσό των 70.000€ (προ ΦΠΑ). Οι πρώτες επίσημες παραγγελίες για το Cup Racer μπορούν να γίνουν δεκτές από τα τέλη Νοεμβρίου.