Η Citroën παρουσιάζει το νέο δημιούργημα του αγωνιστικού τμήματος της μάρκας, το Citroën C-Elysée WTCC, πίσω από το τιμόνι του οποίου θα βρεθεί ο Sebastien Loeb. Έχοντας ελάχιστη απόσταση από το έδαφος και εφοδιασμένο με τροχούς 18 ιντσών, το C-Elysée WTCC είναι εξαιρετικά δυναμικό. Σε αυτό συμβάλουν τόσο τα αεροδυναμικά βοηθήματα εμπρός και πίσω, όσο και τα σημαντικά φαρδύτερα φτερά.
Κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα στο C-Elysée WTCC βρίσκεται το ίδιο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο που χρησιμοποιείται και στο DS3. Στο αυτοκίνητο του WTCC, χάρη στην πιο ελεύθερη εισαγωγή, η ισχύς αγγίζει τους 385 ίππους (380bhp). Τέλος η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρόσθιους τροχούς, μέσω ενός χειροκίνητου, σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων.
Με την πρώτη εμφάνιση του στην πίστα πριν από λίγες ημέρες, το C-Elysée WTCC, ξεκίνησε το πρόγραμμα εξέλιξης του. Το κοινό θα έχει την ευκαιρία να το δει για πρώτη φορά από κοντά στο προσεχές σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (12-22 Σεπτεμβρίου).
«Η επιλογή του C-Elysée για το WTCC, αντανακλά ξεκάθαρα την προσήλωση μας στο να χρησιμοποιούμε τους αγώνες και σαν ένα μέσο ενίσχυσης των εμπορικών μας προσπαθειών», δήλωσε ο επικεφαλής της Citroën, Frédéric Banzet. «Με αγώνες στο Μαρόκο, την Κίνα και τη Ρωσία, το πρόγραμμα του WTCC το καθιστά ένα πραγματικά διεθνές αγωνιστικό γεγονός, στοιχείο που επηρέασε την απόφαση μας να επιλέξουμε το C-Elysée».
«Από τεχνικής πλευράς, η επιλογή ενός αυτοκινήτου τριών όγκων αποτελεί την ιδανική λύση όσον αφορά την αεροδυναμική απόδοση. Συνεπώς το C-Elysée είναι ότι καλύτερο», προσέθεσε ο τεχνικός διευθυντής της Citroën Racing, Xavier Mestelan-Pinon. «Πέρα από αυτό, ήταν αρκετά εύκολο να τοποθετήσουμε τα διάφορα εξαρτήματα. Μέχρι στιγμής, αφού αυτό είναι το πρώτο αυτοκίνητο πίστας για εμάς, συνεχώς αναρωτιόμαστε σχετικά με τις επιλογές μας, όμως αυτό είναι κάτι που κάνει ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα αυτή την πρόκληση».
Τεχνικά χαρακτηριστικά – C-Elysée WTCC
Κινητήρας
- Τύπος: Citroën Racing – 1.6 λίτρων, υπερτροφοδοτούμενος με άμεσο ψεκασμό
- Διάμετρος x Διαδρομή: 82×75.5 χλστ.
- Χωρητικότητα: 1.598 κ.εκ.
- Μέγιστη ισχύς: 380bhp στις 6.000 σ.α.λ.
- Μέγιστη ροπή: 400Nm στις 4.500 σ.α.λ.
- Ειδική απόδοση: 237.8bhp/λίτρο
- Τροφοδοσία: 2 εκκεντροφόροι επικεφαλής, 4 βαλβίδες/κύλινδρο, άμεσος ψεκασμός
Μετάδοση
- Κίνηση: Μπροστά
- Κιβώτιο: Χειροκίνητο σειριακό 6 σχέσεων (Sadev)
- Διαφορικό: Περιορισμένης ολίσθησης (μηχανικό)
Φρένα
- Εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι διαμέτρου 380 χλστ. με δαγκάνες 4 εμβόλων
- Πίσω: Αεριζόμενοι δίσκοι διαμέτρου 300 χλστ. με δαγκάνες 2 εμβόλων
- Ανάρτηση: Γόνατα McPherson (εμπρός και πίσω)
Τροχοί
- Τροχοί: 10×18-ιντσών – Ελαστικά Yokohama (Ø 660 x 275)
Διαστάσεις – Βάρη
- Μήκος: 4.577 χλστ.
- Πλάτος: 1.950 χλστ.
- Μεταξόνιο: 2.700 χλστ.
- Μετατρόχιο: 1.750 χλστ. (εμπρός και πίσω)
- Δοχείο καυσίμου: 50 λίτρα
- Βάρος: 1.100 κιλά με τον οδηγό (σύμφωνα με τους κανονισμούς)