14/09/2013
Share :
Aυτή η έκδοση του quattro παρουσιάστηκε για να πάρει άδεια ή όπως λέγεται στους αγώνες να «ομολογκαριστεί» το μοντέλο και να μπορέσει να τρέξει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Rally Group B. Παράχθηκε σε μόλις 214 μονάδες και τον Δεκέμβρη του 1984 όταν βγήκε στην αγορά, ήταν το πιο ακριβό Γερμανικό αυτοκίνητο παραγωγής (διπλάσια τιμή από την Porsche Carrera Turbo της εποχής!). Έκανε χρήση ανθρακονήματος και εφοδιαζόταν με υπερτροφοδοτούμενο 5κύλινδρο κινητήρα 2.133 κ.εκ. ο οποίος διέθετε 4 βαλβίδες στον κύλινδρο, απέδιδε 306 ίππους και συνδυαζόταν με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Τριάντα χρόνια μετά η Audi επανέρχεται επί του θέματος με το νέο Sport quattro concept.