Δοκιμή Mitsubishi L200 2.4 Di-D 180 PS Double Cab

Το Mitsubishi L200 αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή και αναγνωρίσιμα pick-up οχήματα παγκοσμίως, το οποίο βρίσκεται στην παραγωγή από το 1978, ενώ πέρυσι λανσαρίστηκε στην Ευρώπη το ολοκαίνουργιο, 5ης γενιάς μοντέλο. Οι αλλαγές και βελτιώσεις που έχουν γίνει σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο (διαβάσε εδώ τη δοκιμή) είναι πολλές και το έχουν φέρει ακόμα πιο κοντά στα χαρακτηριστικά των επιβατικών αυτοκινήτων, αλλά με ικανότητες σκληροτράχηλου 4×4 και δυνατότητες φόρτωσης ελαφριού φορτηγού.

Το πρώτο χαρακτηριστικό που κερδίζει την εντυπώσεις στο νέο L200, δεν είναι άλλο από τη μυώδη και επιβλητική του εξωτερική εμφάνιση. Η μεγάλη νίκελ μάσκα, τα ευμεγέθη φωτιστικά σώματα, τα νεύρα στα πλαϊνά και τα ψηλά τοιχώματα της καρότσας αποτελούν ορισμένα από τα σχεδιαστικά του γνωρίσματα. Το νέο L200 προσφέρεται σε δύο τύπους αμαξωμάτων, το Club Cab (επιμηκυμένη καμπίνα) και το Double Cab, ενώ στάνταρ είναι η 4κίνηση. Οι τιμές ξεκινούν από 24.990 ευρώ για το Club Cub και από 28.500 ευρώ για το Double Cab με τον 2.4 λτ. κινητήρα των 153 ίππων, ενώ με τον ισχυρότερο κινητήρα των 180 ίππων και πιο πλούσιο εξοπλισμό οι τιμές διαμορφώνονται στις 28.501 ευρώ και 31.000 ευρώ αντίστοιχα.

Στιβαρό, μοντέρνο και άνετο εσωτερικό

Εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό του Mitsubishi L200, το οποίο διαθέτει μοντέρνο σχεδιασμό και προσφέρει άνετους χώρους στους επιβάτες του. Ποιοτικά, τα σκληρά πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί σε ταμπλό και πόρτες δείχνουν ανθεκτικά και είναι στιβαρά συναρμολογημένα. Ο οδηγός δεν θα δυσκολευτεί να βρει την κατάλληλη θέση οδήγησης και κάθεται ψηλά απολαμβάνοντας πολύ καλή ορατότητα. Επίσης, τα διάφορα επιμέρους χειριστήρια προσφέρουν καλή εργονομία και το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με όλα τα κομφόρ ανέσεων. Το διπλοκάμπινο αμάξωμά είναι σε θέση να μετακινήσει χωρίς παραχωρήσεις έως 5 ενήλικα άτομα, ενώ ο χώρος φόρτωσης με μήκος 1.520 χλστ., πλάτος 1.470 χλστ. και ύψος 475 χλστ. είναι λίγο μεγαλύτερος από του προγενέστερου L200. Επίσης, το ωφέλιμο φορτίο φτάνει έως τα 896 κιλά και το μεικτό βάρος ανέρχεται στα 2.910 κιλά.

Αποδοτικός και πολιτισμένος ο κινητήρας ντίζελ 2.4 λτ. 180 PS

Ο νέος κινητήρας πετρελαίου 2.4 λτ. MIVEC με τον υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας αποδίδει 180 ίππους και 430 Nm ροπής και διαθέτει συνολικά πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας. Το τράβηγμα είναι θετικό από τις πολύ χαμηλές στροφές (από τις περίπου 1.200 σ.α.λ. και άνω) χάρη στην άφθονη ροπή, χαρακτηριστικό που εκτιμάται πολύ και κατά την εκτός δρόμου κίνηση. Παράλληλα το δυνατό ντίζελ μοτέρ επιταχύνει σε γρήγορους ρυθμούς το βαρύ αμάξωμα των 1,9 τόνων (άδειο), σε ρυθμούς αντίστοιχους με ελαφρύτερων επιβατικών οχημάτων. Το 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει σχετικά δύσχρηστο επιλογέα, ενώ η μακριά 6η ταχύτητα (130 χλμ./ώρα με 2.200 σ.αλ.) κρατά χαμηλά τον θόρυβο του κινητήρα σε ένα ταξίδι. Σε ικανοποιητικά επίπεδα κυμαίνεται η κατανάλωση, αφού σε πραγματικές συνθήκες ανέρχεται στα περίπου 8,6 λτ./100 χλμ.

Πολύ καλό εκτός δρόμου και βελτιωμένο στην άσφαλτο

Πολλές είναι οι βελτιώσεις που έχουν γίνει στο νέο L200 σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς και ανέσεων στο δρόμο, ενώ έχει αναβαθμιστεί σημαντικά η προσφερόμενη ασφάλεια. Το κλασικό -σε τέτοια οχήματα- πλαίσιο τύπου σκάλας έχει ενισχυθεί κατά 7% σε στρεπτική ακαμψία, ωστόσο οι στρεβλώσεις δεν απουσιάζουν κατά το πέρασμα του αυτοκινήτου από ανωμαλίες των δρόμων. Την κλασική δομή ακολουθούν και οι αναρτήσεις με τα διπλά ψαλίδια μπροστά και τον άκαμπτο άξονα πίσω με φύλλα σούστας. Η ρύθμισή της ανάρτησης είναι σχετικά σφιχτή και σε συνδυασμό με τις υπαρκτές αναπηδήσεις του πίσω άξονα (χωρίς φορτίο) υπενθυμίζει στον οδηγό ότι πρόκειται για ελαφρύ ημιφορτηγό φτιαγμένο για να φορτώνεται, διαφέροντας σημαντικά από ένα 4κίνητο SUV στο δρόμο. Ακόμα όμως και άδειο, το νέο L200 παρουσιάζει καλή σταθερότητα σε ευθείες και στροφές, ενώ το τιμόνι του με την υδραυλική υποβοήθηση αν και βελτιωμένο σε αίσθηση είναι ελαφρύ στις γρήγορες ταχύτητες.

Εκτός δρόμου το νέο L200 δείχνει τα δόντια του και μπορεί να προσπελάσει εύκολα ανώμαλα εδάφη. Το αμάξωμά του έχει απόσταση από το έδαφος 205 χλστ. με γωνίες προσέγγισης, ράμπας και απομάκρυνσης στις 30, 24 και 22 μοίρες αντίστοιχα. Η τετρακίνηση Super Select 4WD-ΙΙ περιλαμβάνει πολύ πιο εύχρηστο περιστροφικό χειριστήριο (δίπλα από το χειρόφρενο) αντί του δεύτερου επιλογέα στο παλαιότερο L200. Ανάλογα τις συνθήκες κίνησης, ο οδηγός μπορεί εύκολα να αλλάξει από 2WD (2H), σε 4WD (4H) μέχρι και την ταχύτητα των 100 χλμ./ώρα. Για πιο δύσκολες συνθήκες υπάρχει η επιλογή κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού (4HLC) και τα «κοντά» (4LLC) με τη μικρότερη αναλογία σχέσεων και υψηλότερη ροπή.

(+) Σχεδίαση, εκτός δρόμου ικανότητες, χώροι επιβατών, δύναμη κινητήρα

(-) Άνεση ανάρτησης και αναπηδήσεις πίσω άξονα (χωρίς φορτίο), αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων, ευελιξία, υπαρκτές στρεβλώσεις πλαισίου

Καύσιμο
Πετρέλαιο
Κυβισμός (κ.εκ.)
2.442
Κύλινδροι/βαλβίδες
4/16
Ταχύτητες
6
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
180/3.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
430/2.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
10,4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
179
Αστική (λτ./100 χλμ.)
7,6
Υπεραστική (λτ./100 χλμ.)
5,7
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
6,4
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
169
Εμπρός ανάρτηση
Διπλά ψαλίδια, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Άκαμπτος άξονας, φύλλα σούστας
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι 16 ιντσών
Πίσω φρένα
Ταμπούρα 11,6 ιντσών
Υποβοήθηση τιμονιού
Υδραυλική
Μήκος (χλστ.)
5.205
Πλάτος (χλστ.)
1.815
Ύψος (χλστ.)
1.780
Μεταξόνιο (χλστ.)
3.000
Βάρος (κιλά)
1.875
Αστέρια
(4)
Ασφάλεια ενηλίκου
81%
Ασφάλεια παιδιού
84%
Ασφάλεια πεζού
76%
Επικουρικά συστήματα
64%
ESP
 
Αερόσακοι
7
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
31.000
Get it on Google Play Download on the App Store