Ένα διδιάστατο, ‘flat design’ λογότυπο είναι η εξέλιξη του υπάρχοντος τρισδιάστατου λογοτύπου στοχεύοντας στην υψηλή αναγνωρισιμότητα: Το λογότυπο έχει αυτοτέλεια και δεν μιμείται υλικό ή κάποιο σχήμα. Αυτή η μινιμαλιστική προσέγγιση ξεχωρίζει οπτικά και μπορεί να χρησιμοποιείται σε όλα τα μεγέθη και κάθε είδους διαμόρφωση.
Η νέα γραμματοσειρά MINI Serif ενισχύει τη νέα εικόνα της μάρκας. Αποτελεί εξέλιξη μιας ειδικής γραμματοσειράς που δημιούργησαν Ελβετοί σχεδιαστές, έχοντας αποκτήσει ένα μοντέρνο χαρακτήρα. Η MINI Serif εκφράζει τον ισχυρό σχεδιαστικό προσανατολισμό της μάρκας, υπογραμμίζει την ποιότητά της και ωφελείται από την αντίθεση μεταξύ παράδοσης και μοντέρνου στυλ. Η νέα γραμματοσειρά MINI είναι φιλική προς το χρήστη, ευανάγνωστη και αφήνει χώρο ώστε να αναδειχτεί το περιεχόμενο.
Παράλληλα το παγκόσμιο επαναλανσάρισμα αντιπροσωπεύει το σημαντικότερο βήμα στην ταυτότητα της μάρκας από το 2001, με νέα εταιρική σχεδίαση που θα έχει άμεση εφαρμογή. Κεντρική ιδέα είναι ο συνδυασμός μιας καθαρής, συναισθηματικής σχεδίασης με έμφαση στα απαραίτητα. Βασικό κίνητρο του Σερ Άλεκ Ισσιγόνη, δημιουργού του MINI, ήταν να κατασκευάσει ένα μικρό, οικονομικό αυτοκίνητο πόλης με όσο το δυνατόν μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις και όσο το δυνατόν λιγότερη κατανάλωση. Οι έξυπνες λύσεις βελτιστοποίησης χώρου χάρισαν στο πρωτότυπο Mini τη μοναδική σχεδίασή του.
Η νέα φιλοσοφία της μάρκας καταργεί όλα τα περιττά αφήνοντας χώρο για πράγματα ουσίας. Επικεντρώνεται σε βασικά μηνύματα και αυθεντικές επικοινωνίες. Το νέο λογότυπο, η νέα γραμματοσειρά και οι νέες αποχρώσεις βασίζονται στις αρχές της σαφήνειας και της αυθεντικότητας – και ερμηνεύουν εκ νέου το DNA της μάρκας ώστε να εκφράζει το πνεύμα της εποχής στο μέλλον.