Στις 18 Νοεμβρίου, η MINI έχει ανακοινώσει ότι θα γίνει η επίσημη πρεμιέρα του ολοκαίνουργου 3θυρου MINI, για το οποίο μέχρι στιγμής έχει αποκαλύψει τμήμα του αμαξώματός του, ενώ σήμερα παρουσιάζει τα πρώτα τεχνικά του στοιχεία. Το 3ης γενιάς σύγχρονο MINI θα εφοδιάζεται με νέους TwinPower Turbo κινητήρες, 3κύλινδρους και 4κύλινδρους, οι οποίοι (σύμφωνα με την γερμανική φίρμα) θέτουν νέα στάνταρ στην απόδοση, επιδόσεις και αξιοπιστία.
Ο 3κύλινδρος των 1.5 λίτρων αποδίδει στην αρχική έκδοση 135 ίππους και 220 Nm ροπής (230 Nm με overboost) από τις μόλις 1.250 σ.α.λ., ενώ ο 2λιτρος έχει ισχύ 192 ίππων 280 Nm ροπής (300 Nm με overboost). Σε όλους τους βενζινοκινητήρες οι μέγιστες στροφές φτάνουν τις 6.500 σ.α.λ. Περνώντας στους ντίζελ και εκεί θα υπάρχουν 3κύλινδρα μοτέρ χωρητικότητας 1.5 λίτρων με απόδοση 116 ίππων και 270 Nm ροπής. Νέα είναι και τα μηχανικά και αυτόματα κιβώτια των 6 ταχυτήτων με μεγαλύτερη ακρίβεια και πιο σπορτίφ αίσθηση.
Φυσικά, μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, ενώ για πρώτη φορά το νέο MINI θα εφοδιάζεται με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Έτσι ο οδηγός με το πάτημα ενός κουμπιού θα μπορεί να επιλέξει την πιο σπορτίφ ρύθμιση ή την πιο άνετη ανάλογα τις… ορέξεις του και τις συνθήκες οδήγησης. Όπως και στο υπάρχον MINI, έτσι και το νέο εφοδιάζεται με ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς, η οποία είναι ανασχεδιασμένη και φέρει τμήματα από αλουμίνιο. Αναβαθμισμένο είναι με την σειρά του το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση EPS (Electronic Power Steering), καθώς και το σύστημα πέδησης για μεγαλύτερη αντοχή και αποτελεσματικότητα.