Το προγενέστερο -ανανεωμένο- Polo διαθέτει «αέρα» μεγαλύτερου αυτοκινήτου και παρουσιάζει ως επί το πλείστον θετικά στοιχεία. Η σχεδίασή του παραμένει ελκυστική, ενώ στο εσωτερικό η ποιότητα είναι προσεγμένη ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα, όπως επίσης και η εργονομία. Το Polo ικανοποιεί και σε χώρους, αφού διαθέτει αρκετό ωφέλιμο πλάτος και ικανοποιητικό χώρο για τα γόνατα και πορτμπαγκάζ 270 λτ. με τετραγωνισμένο σχήμα.
Στο δρόμο η στιβαρότητα του πλαισίου αυξάνει το αίσθημα της ασφάλειας, αν και η ανάρτησή του με τη μαλακή ρύθμιση είναι προσανατολισμένη στην άνεση, όπως και το ελαφρύ σε αίσθηση τιμόνι που διευκολύνει τους χειρισμούς. Οι 70 ίπποι του 3κύλινδρου μοτέρ των 1.2 λίτρων επαρκούν αφού παρουσιάζει την απαραίτητη ζωηράδα, πολύ θετικό στοιχείο αποτελεί η χαμηλή του κατανάλωση, αλλά δε λείπει η τραχύτητα στη λειτουργία του.
Αρχικός εξοπλισμός: ABS, 4 αερόσακοι, υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο τιμόνι, 2 ηλ. παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα και a/c.
Μέση τιμή: 4.800 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 135 ευρώ, Τεκμήριο: 2.800 ευρώ
(+) Ποιότητα κατασκευής, άνεση, χώροι, εργονομία
(-) Οδηγική αίσθηση, θόρυβος και απόδοση κινητήρα
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.198 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 70/5.400 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 112/3.000 |
0-100 (χλμ./ώρα) | 14,5 |
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) | 5,9 |