Σύγχρονο συνολικά προφίλ παρουσιάζει το προγενέστερο Renault Clio σε κάθε τομέα, αποτελώντας ένα ολοκληρωμένο μικρό αυτοκίνητο σε κάθε επίπεδο. Εξωτερικά παρουσιάζει μοντέρνα εικόνα, όπως και στο εσωτερικό του, στο οποίο τα σκληρά πλαστικά είναι καλής ποιότητας, ενώ ακόμα καλύτερα είναι τα μαλακά υλικά στο ταμπλό που υπάρχουν στις ακριβότερες εκδόσεις. Τέσσερα άτομα θα μετακινηθούν με άνεση και για τις αποσκευές τους υπάρχουν 288 λτ. πλήρως εκμεταλλεύσιμα.
Ο αρχικός κινητήρας των 1.2 λίτρων απόδοσης 75 ίππων με το κοντής κλιμάκωσης 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων εξασφαλίζει αρκετά καλές επιδόσεις, όμως ο θόρυβος που παράγει γίνεται αισθητός στους επιβάτες. Πολύ καλά χαρακτηριστικά παρουσιάζει και στο δρόμο ικανοποιώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο εκείνους που αναζητούν υψηλή άνεση από την ανάρτηση σε συνδυασμό με πολύ καλή σταθερότητα στον δρόμο. Ωστόσο το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ με μέτρια αίσθηση, ενώ ο επιλογέας των ταχυτήτων έχει μεγάλες διαδρομές και είναι ασαφής.
(+) ‘Aνεση, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κατασκευής, απόδοση κινητήρα
(-) Αίσθηση τιμονιού και επιλογέα ταχυτήτων, θόρυβος κινητήρα
Αρχικός εξοπλισμός: ABS, 4 αερόσακοι, υποβοήθηση τιμονιού, 2 ηλ. παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα και a/c.
Μέση τιμή (μοντέλο 2008): 5.300 ευρώ/Τέλη κυκλοφορίας: 135 ευρώ/Τεκμήριο: 2.800 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.149 κ.εκ., Ισχύς: 75/5.500 ps/σ.α.λ., Ροπή: 105/4.250 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 13,4 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 5,9 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακές μετρήσεις)