Η Mercedes προχώρησε ένα ακόμα βήμα παραπάνω την τεχνολογία κινητήρων με κυψέλες καυσίμου (fuel cell), συνδυάζοντάς την και με φόρτιση από πρίζα (plug-in). Το πρώτο αυτοκίνητο που θα ενσωματώνει και τις δύο τεχνολογίες είναι η GLC F-CELL, η οποία θα λανσαριστεί το 2017.
Το νέο αυτό σύστημα κυψελών καυσίμου είναι κατά 30% πιο κόμπακτ από το προγενέστερο και για πρώτη φορά μπορεί να ενσωματωθεί πλήρως στον χώρο του κινητήρα, αφήνοντας έτσι πολύτιμο χώρο στο υπόλοιπο μέρος του αυτοκινήτου. Επιπλέον το κόστος της καινοτόμου τεχνολογίας έχει μειωθεί σε μεγάλο βαθμό, χάρη στη μείωση κατά 90% της ποσότητας λευκόχρυσου που χρησιμοποιείται στο σύστημα.
Η GLC F-CELL εφοδιάζεται παράλληλα με μια ισχυρή μπαταρία χωρητικότητας περίπου 9 kWh που είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Επιτρέπει στο SUV να κινείται μόνο με την χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας για αποστάσεις έως 50 χιλιόμετρα και μπορεί να φορτιστεί εύκολα, είτε στο σπίτι ή σε ένα δημόσιο σταθμό φόρτισης. Το fuel-cell plug-in σύστημα αποτελείται ακόμα από δύο δεξαμενές με ανθρακονήματα χωρητικότητας 4 κιλών υδρογόνου, τοποθετημένες στο δάπεδο του οχήματος. Οι δεξαμενές γεμίζουν μέσα σε μόλις 3 λεπτά, δηλαδή στο ίδιο περίπου χρονικό διάστημα που χρειάζεται για να φουλάρει ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Ο συνδυασμός των κυψελών καυσίμου, της μπαταρίας και του συστήματος ανάκτησης ενέργειας που φορτίζει τη μπαταρία κατά την πέδηση και την κίνηση του οχήματος, εξασφαλίζουν συνδυασμένη αυτονομία 500 χιλιομέτρων, χωρίς να εκπέμπεται στο περιβάλλον ο παραμικρός βλαβερός ρύπος.