H μήκους 4,73 μ., ύψους 1,6 μ. (4 εκ. χαμηλότερη από την GLC) και με μεταξόνιο 2,87 μ. GLC Coupé διαθέτει έντονα μυώδες εμπρός άκρο με την χαρακτηριστική μεγάλη μάσκα, χυτό πλαϊνό μέρος όπου η οροφή έχει έντονη κλίση προς τα πίσω και καταλήγει σε ένα υπερυψωμένο όγκο θυμίζοντας κουπέ αυτοκίνητο. Αρκετές ομοιότητες υπάρχουν και με τη μεγαλύτερη GLE Coupé, ωστόσο η GLC Coupé δείχνει πιο κομψή.
Το εσωτερικό της νέας GLC Coupé δε διαφέρει σχεδιαστικά από εκείνο της GLC και διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα κατασκευής και την πολύ πλατιά κεντρική κονσόλα. Παράλληλα το προαιρετικό πακέτο AMG Line περιλαμβάνει σπορ καθίσματα με επένδυση από ύφασμα και δέρμα. Παρά τον σπορ χαρακτήρα της, η GLC Coupé θα είναι και πρακτική (σύμφωνα με τη Mercedes) προσφέροντας άνετους χώρους τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (419 λίτρα).
Η GLC Coupé εφοδιάζεται στάνταρ με την σπορ ανάρτηση, η οποία περιλαμβάνει το DYNAMIC SELECT με τις πέντε επιλογές μετάδοσης ECO, COMFORT, SPORT, SPORT+ και INDIVIDUAL. Προαιρετικά διατίθεται η ανάρτηση DYNAMIC BODY CONTROL με ατσάλινα ελατήρια και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, ενώ στην κορυφή τοποθετείται η πλήρως ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη αερανάρτηση AIR BODY CONTROL με τμήματα από υαλονήματα ενισχυμένα με πλαστικό.
Για την κίνηση της GLC Coupé θα προσφέρονται αρχικά (το φθινόπωρο του 2016) τρία μηχανικά σύνολα, τα ντίζελ των 2.2 λτ. ισχύος 170 και 204 ίππων και το 2λιτρο βενζίνης των 211 ίππων (βλ. παρακάτω τεχνικά χαρακτηριστικά). Προς τα τέλη του 2016 θα προστεθούν και άλλες εκδόσεις, μεταξύ των οποίων η υβριδική GLC 350 e 4MATIC Coupé με συνδυαστική ισχύ 320 ίππων, εκπομπές CO2 από 59 γρ.χλμ., 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ. και δυνατότητα κίνησης μόνο με την χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας για αποστάσεις πάνω από 30 χιλιόμετρα. Επίσης, θα υπάρξει και η πιο ισχυρή Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC Coupé με το V6 biturbo3.0 λτ. μοτέρ των 367 ίππων, το οποίο θα προσφέρει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα.