Η νέα θηριώδης G-Class βασισμένη στην άκρως εντυπωσιακή G 63 AMG 6×6 αλλά με δύο τροχούς λιγότερους, η G 500 4×4² μπορεί να είναι ακόμα πιο ικανή εκτός δρόμου λόγω των μικρότερων διαστάσεων και βάρους. Συγκριτικά με την G 500 οι διαφορές στις εκτός δρόμου ικανότητες είναι πολύ μεγάλες, αφού η νέα και ακόμα πιο σκληροτράχηλη G 500 4×4² διαθέτει σημαντικά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, γωνίες εισόδου, φυγής, ράμπας κ.λπ. (βλ. παρακάτω πίνακα).
Μοντέλο
|
G 500 4×4²
|
G 500 LWB
|
Απόσταση από το έδαφος
|
450 χλστ.
|
210 χλστ.
|
Γωνία προσέγγισης/φυγής
|
52° / 54°
|
36° /27°
|
Γωνία ράμπας
|
47°
|
21°
|
Πλάγια κλίση
|
30°
|
28°
|
Βάθος υδάτινου κωλύματος
|
1000 χλστ.
|
600 χλστ.
|
Ικανότητα αναρρίχησης
|
100%
|
100%
|
Μεταξόνιο
|
2.850 χλστ.
|
2.850 χλστ.
|
Μετατρόχιο εμπρός/πίσω
|
1.774 χλστ.
|
1.475 χλστ.
|
Ελαστικά – ζάντες |
325/55 R22
|
265/60 R18
|
Φυσικά έχουν γίνει πολλές αλλαγές σε σχέση με τις νορμάλ G-Class στις αναρτήσεις, οι οποίες ρυθμίζονται από τον οδηγό μέσω των επιλογών Comfort και Sport, μέσω του μπουτόν που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα. Επίσης ο οδηγός μπορεί να επιλέξει και την λειτουργία των τριών μηχανικών μπλοκέ διαφορικών, μέχρι και να αυξομειώσει τις πιέσεις των ελαστικών.
Όσο για την κίνηση της G 500 4×4² φροντίζει ο νέος V8 biturbo των 4.0 λτ. απόδοσης 422 ίππων, σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 7G-tronic. Παράλληλα το μηχανικό αυτό σύνολο διαθέτει την τεχνολογία NANOSLIDE στα τοιχώματα των κυλίνδρων, η οποία εξασφαλίζει διπλάσια αντοχή από τις κεφαλές χυτοσίδηρου και σημαντικά μειωμένες τριβές.