Η Mercedes ξεκινά τη διάθεση του νέου Vito και ως 4×4, προσφέροντας επιπλέον πρόσφυση σε παγωμένες και χιονισμένες συνθήκες αλλά και σε εργοτάξια και γενικότερα σε δρόμους που απαιτείται κίνηση σε όλους τους τροχούς. Η τεχνολογία της τετρακίνησης του νέου Vito είναι πολύ κοντά σε εκείνη των επιβατικών μοντέλων και μεταφέρεται σε ποσοστό 45:55 ανά άξονα μέσω κεντρικού διαφορικού. Η δύναμη του κινητήρα διανέμεται από το Ηλεκτρονικό Σύστημα Πρόσφυσης 4ETS, σε συνδυασμό με το ESP και το ASR. Αν ένας ή περισσότεροι τροχοί χάσουν την πρόσφυση, το 4ETS τον επιβραδύνει και κατευθύνει την ισχύ στους τροχούς με την καλύτερη πρόσφυση σε λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου. Το επιπλέον βάρος της τετρακίνησης ανέρχεται στα 50 κιλά έναντι του δικίνητου Vito.
Το νέο Vito 4×4 αρχικά θα προσφέρεται στην έκδοση 119 BlueTEC, με το ντίζελ 4κύλινδρο κινητήρα των 2.15 λτ. απόδοσης 190 ίππων και 440 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 7G-TRONIC PLUS η τελική ταχύτητα του μεσαίου van φτάνει τα 199 χλμ./ώρα, ενώ η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 6,4 λτ./100 χλμ. και 169 γρ./χλμ. αντίστοιχα.
Το νέο Vito 4×4 προσφέρεται στη Γερμανία σε αμαξώματα panel van, Mixto και Tourer, με μακρύ και πολύ μακρύ μεταξόνιο και μεικτό βάρος από 2,8τ. έως 3,05τ. Η τιμή του ξεκινά από τις 36.120 ευρώ. Μέσα στους επόμενους μήνες θα διαταθεί και με του κινητήρες των 136 και 163 ίππων.