Ο βελτιωτικός οίκος BRABUS ανέβασε ακόμα πιο ψηλά την ισχύ του V12 Biturbo κινητήρα των 6.0 λίτρων της Mercedes G 65 AMG από τους 612 ίππους και τα 1.000 Nm ροπής στους 800 ίππους και 1.420 Nm ροπής. Οι μηχανικοί της BRABUS έκαναν επεμβάσεις στο σύστημα υπερτροφοδότησης ανεβάζοντάς την πίεσή του, στην χαρτογράφηση του εγκεφάλου, τοποθέτησαν τέσσερα intercooler αέρος-νερού και ανοξείδωτες εξατμίσεις στα πλαϊνά του αμαξώματος με ειδικές πεταλούδες, καθώς και ελευθέρας ροής καταλύτες. Παράλληλα ο οδηγός της BRABUS Mercedes G 65 AMG μπορεί να ρυθμίζει την ένταση του ήχου που βγαίνει από τις εξατμίσεις μέσω ενός μπουτόν που υπάρχει στο τιμόνι.
Οι 800 ίπποι του V12 «μηχανοστασίου» αποδίδονται στις 5.500 σ.α.λ. και η θηριώδης ροπή των 1.420 Nm είναι διαθέσιμη από τις 2.100 σ.α.λ. Η μόνιμη μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς γίνεται μέσω ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, ενώ τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 4,2 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Η BRABUS έχει κάνει τις απαραίτητες επεμβάσεις και στο αμάξωμα, όπως είναι η τοποθέτηση αεροδυναμικών βοηθημάτων, η εισαγωγή αέρα στο καπό από ανθρακόνημα, οι πιο «ενισχυμένοι» προφυλακτήρες, οι ζάντες αλουμινίου των 23 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 305/35 κ.α. Για την καλύτερη δυνατή οδική συμπεριφορά της BRABUS Mercedes G 65 AMG έχει τοποθετηθεί ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση με επιλογές για πιο άνετη ή δυναμική οδήγηση. Όσον αφορά επιπλέον στοιχεία που αφορούν την τιμή ή την κατανάλωση δεν υπάρχει κάποια ανακοίνωση, αφού στην έκθεση του Κατάρ που παρουσιάζεται το αυτοκίνητο τέτοιες λεπτομέρειες είναι μάλλον περιττές…