Προς τα τέλη του 2014, πιθανώς στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού στις 4 Οκτωβρίου, αναμένεται να κάνει την πρώτη επίσημη εμφάνισή της η νεότερη και πρακτικότερη έκδοση της CLA, η Shooting Brake. Γεγονός που είχε επιβεβαιώσει και παλαιότερα ο επικεφαλής σχεδιασμού της Mercedes, Gordon Wagener, χωρίς ωστόσο να είχε αναφέρει πιθανή ημερομηνία. H CLA Shooting Brake θα είναι το 5ο κατά σειρά μοντέλο που θα βασίζεται στην πλατφόρμα MFA (Modular Front Architecture) μετά τις B-Class, A-Class, CLA και GLA, ενώ με βάση την MFA θα «χτιστεί» και το Infiniti Q30.
Σχεδιαστικά και όπως βλέπουμε από τις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες, η Mercedes CLA Shooting Brake θα ακολουθεί τα σχεδιαστικά πρότυπα της μεγαλύτερης CLS Shooting Brake. Δηλαδή δεν θα είναι ένα «κλασικό» στέισον βάγκον, αλλά θα μοιάζει περισσότερο με χάτσμπακ, με ελαφρώς επιμηκυμένο πίσω τμήμα, που θα έχει δυναμικό προφίλ και σφηνοειδή μορφή.
Το μήκος του αμαξώματός της θα είναι παραπλήσιο με αυτό της 4θυρης κουπέ CLA (γύρω στα 4,63 μέτρα) και θα προσφέρει περισσότερο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, μεγαλύτερο και πιο πρακτικό πορτ μπαγκάζ. Αλλαγές δεν θα υπάρξουν στα μηχανικά σύνολα και έτσι θα τροφοδοτείται με τον 1.6 λτ. turbo κινητήρα των 122 και 156 ίππων, τον 2λιτρο turbo των 211 ίππων και τους ντίζελ των 1.8 λίτρων με 136 ίππους και 2.2 λτ. των 170 ίππων. Παράλληλα, δεν αποκλείεται να υπάρξει AMG με το 2λιτρο μοτέρ των 360 ίππων και εκδόσεις με τη μόνιμη τετρακίνηση 4MATIC.