Ο μικρότερος 2.0 λτ. τετρακύλινδρος βενζίνης (με κωδικό M 264) έχει ειδική ισχύ περίπου 136 ίππων ανά λίτρο, καταναλώνει σημαντικά λιγότερο καύσιμο συγκριτικά με έναν εξακύλινδρο κινητήρα και περιλαμβάνει twin-scroll turbo, μίζα-εναλλάκτη με ιμάντα (BSA) και ηλεκτρική αντλία νερού 48 V. To μηχανικό αυτό σύνολο προσφέρει εύκολη εκκίνηση από τις χαμηλές στροφές, ανάκτηση ενέργειας έως 12,5 kW και απενεργοποίηση του κινητήρα όταν το αυτοκίνητο ρολάρει.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει ο νέος 3.0 λτ. 6κύλινδρος σε σειρά (M 256) με ηλεκτρικό σύστημα 48 V, με turbo που περιλαμβάνει έναν ηλεκτρικό βοηθητικό υπερσυμπιεστή (eZV) και σύστημα Integrated Starter-Alternator (ISG) για εξάλειψη του turbo lag. Το μηχανικό αυτό σύνολο βενζίνης έχει παρόμοια ισχύ με του υπάρχοντος V8 κινητήρα, δηλαδή πάνω από 408 ίππους και 500 Nm ροπής και θα τοποθετηθεί το 2017 στην S-Class.
Ο πιο ισχυρός ντίζελ στην ιστορία της Mercedes είναι ο νέος 6κύλινδρος σε σειρά OM 656, ο οποίος περιλαμβάνει turbo δύο σταδίων και για πρώτη φορά μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων CAMTRONIC. Παρόλο που θα είναι ισχυρότερος από τον προηγούμενο κινητήρα (πάνω από 313 ίππους έναντι 258 ίππων), θα είναι και κατά 7% πιο οικονομικός.
Νέος είναι και ο βενζίνης V8 biturbo 4.0 λτ. (Μ 176) με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων και ισχύ πάνω από 476 ίππους, ροπή γύρω στα 700 Nm και χαμηλότερη πάνω από 10% κατανάλωση σε σχέση με τον προγενέστερο κινητήρα των 455 ίππων. Ο νέος αυτός V8 θα τοποθετηθεί το 2017 στην ανανεωμένη S-Class.