Η Mercedes GLK που παρουσιάστηκε το 2008 και ανανεώθηκε το 2012 κάνει downsizing και αποκτά για πρώτη φορά κινητήρα κάτω από τα 2.000 κ.εκ. Πρόκειται για τη νέα αρχική έκδοση GLK 250 4MATIC (θα λανσαριστεί το καλοκαίρι), η οποία τροφοδοτείται με το νέο turbo άμεσου ψεκασμού μηχανικό σύνολο τεχνολογίας BlueDIRECT των 1.991 κ.εκ. ισχύος 211 ίππων και 250 Nm ροπής που τροφοδοτεί και την ανανεωμένη Mercedes E-Class. Ο εν λόγω Euro 6 κινητήρας συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7G-TRONIC PLUS, καταναλώνει 7,5 λτ./100 χλμ. βενζίνης και εκπέμπει 176 γρ./χλμ. CO2 (έναντι 10,2 λτ./100 χλμ. και 239 γρ./χλμ. CO2 η παραπλήσιας ισχύος GLK 300 4MATIC).
Πληροφοριακά να αναφέρουμε ότι μέχρι την παρουσία της GLK 250 4MATIC ο μικρότερος κινητήρας βενζίνης ήταν ο V6 των 3.0 λίτρων της έκδοσης GLK 300 MATIC ισχύος 231 ίππων, ενώ στους ντίζελ αρχική επιλογή παραμένει ο 2.2 λίτρων της GLK 200 CDI (με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς) απόδοσης 143 ίππων.