Μαζί με το νέο i20 Coupe, η Hyundai παρουσίασε και το ανανεωμένο i30, το οποίο αποκτά για πρώτη φορά και σπορ έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης 1.6 T-GDI απόδοσης 186 ίππων. Σχεδιαστικά, το ανανεωμένο μικρομεσαίο Hyundai διακρίνεται από την πιο δυναμική εξαγωνική μάσκα, τα νέα σχέδια των ζαντών διαμέτρου 16 και 17 ιντσών και τα τρία νέα χρώματα: Polar White, Orange Caramel και Jet Black.
Φυσικά, το i30 Turbo (σε 3θυρο και 5θυρο) διαθέτει πιο σπορτίφ εμφάνιση, που τονίζουν οι πιο μυώδεις προφυλακτήρες με τις κόκκινες λεπτομέρειες, ο πίσω διαχύτητης με τις δύο στρογγυλές εξατμίσεις, οι 18άρες ζάντες και τα φώτα LED. Στο εσωτερικό του i30 1.6 Turbo υπάρχουν σπορ καθίσματα και πίνακας οργάνων, κόκκινες λεπτομέρειες και ραφές και αλουμινένια πεντάλ.
Το ανανεωμένο Hyundai i30 θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες πετρελαίου και τρεις βενζίνης. Στους ντίζελ υπάρχει ο 1.6 λτ. με αποδόσεις 110 ίππων και 136 ίππων με 280 Nm ροπής, ωστόσο δεν γίνεται καμία αναφορά για τον 1.4 λτ. diesel 90 PS. Στους βενζίνης αρχικός είναι ο νέος ελαφρύτερος 1.4 λτ. της σειράς Kappa με 100 ίππους, κατόπιν ο 1.6 λτ. με 120 ίππους και ο κορυφαίος 1.6 T-GDI των 186 ίππων και 265 Nm ροπής. Το ισχυρότερο i30 1.6 Turbo επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,0 δλ., ενώ η κατανάλωση ανέρχεται στα 7,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 169 γρ./χλμ.
Για τη μείωση της κατανάλωσης το ανανεωμένο i30 εφοδιάζεται με Stop & Go, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, σύστημα διαχείρισης εναλλάκτη και ενεργά πτερύγια αέρα στην μπροστινή μάσκα. Επίσης το ντίζελ των 1.6 λτ. και το 1.6 Turbo θα προσφέρονται και με το νέο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT.