H Hyundai εκτός από το νέο i20 που κάνει πρεμιέρα επί Ευρωπαϊκού εδάφους στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, εμφανίζει για πρώτη φορά τους νέους turbo downsized κινητήρες βενζίνης, καθώς και 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος 3κύλινδρος Kappa 1.0 λτ. T-GDI κινητήρας βενζίνης βασίζεται στον ατμοσφαιρικό 1.0 λτ. MPI, ωστόσο διαθέτει πολλές αλλαγές, όπως είναι άμεσος ψεκασμός και μια μικρή τουρμπίνα. Η απόδοσή του φτάνει τους 120 ίππους και 172 Nm ροπής και θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά στο νέο i20 από το 2015. Μάλιστα το μοτέρ αυτό πληροί τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 6cπου θα ισχύσουν το 2017. Αναμενόμενα το μοτέρ αυτό αργότερα ενδέχεται να τοποθετηθεί και στο i30 αλλά και σε άλλα μοντέλα της Hyundai και Kia.
Ο δεύτερος νέος μικρός turbo κινητήρας είναι ο 1.4 λτ. T-GDI, ο οποίος ζυγίζει 87 κιλά και είναι μικρότερος αλλά και ελαφρύτερος κατά 14 κιλά από τον υπάρχον ατμοσφαιρικό. Το μοτέρ αυτό τοποθετείται στο i30 CNG concept και αποδίδει με την χρήση φυσικού αερίου ως καύσιμο 117 ίππους και 206 Nm ροπής, ενώ εκπέμπει μόλις 87 γρ./χλμ. CO2. Παράλληλα το εν λόγω μοντέλο εφοδιάζεται με το νέο 7 ταχυτήτων αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7DCT), το οποίο προσφέρει βελτίωση στις επιδόσεις, στην κατανάλωση και στις εκπομπές CO2 σε σχέση με το 6άρι αυτόματο.