Το μικρό σπορ υβριδικό Honda CR-Z δέχεται δεύτερη ανανέωση μετά από τρία χρόνια και ξεκινά το λανσάρισμά του στην Ιαπωνία, ωστόσο στην Ευρώπη έχει σταματήσει η διάθεσή του εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο λόγω χαμηλής ζήτησης. Οι αλλαγές που περιλαμβάνει εστιάζονται τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό και ενισχύουν τον σπορτίφ σχεδιασμό του.
Εξωτερικά διακρίνονται οι νέου σχεδιασμού προφυλακτήρες εμπρός – πίσω, τα ανασχεδιασμένα μπροστινά φωτιστικά σώματα με τα νέα LED φώτα ημέρας και οι νέες ζάντες αλουμινίου. Στο εσωτερικό του CR-Z ο μοχλός του χειρόφρενου αντικαταστάθηκε από ηλεκτρονικό διακόπτη και τοποθετήθηκε υποβραχιόνιο, ενώ στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει το νέο σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής. Επιπλέον προστέθηκε λειτουργία με τεχνητούς ήχους κινητήρα κατά την επιτάχυνση.
Κάτω από το μικρό εμπρός καπό του ανανεωμένου CR-Z βρίσκεται το ίδιο υβριδικό σύνολο με τον κινητήρα βενζίνης των 1.5 λτ. απόδοσης 114 ίππων συν 14 ίππους από το ηλεκτρικό μοτέρ και ροπή 145 Nm συν 78 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα. Το βάρους 1.130 κιλών μικρό σπορ Honda επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,0 δευτερόλεπτα και η τελική το ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα.