Η Honda ανακοίνωσε όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες και επιδόσεις του νέου «καυτού» Civic Type R, μαζί με νέες φωτογραφίες του άκρως δυναμικού αμαξώματός του. Για πρώτη φορά, το κορυφαίο Civic εφοδιάζεται με άμεσου ψεκασμού υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 VTEC Turbo απόδοσης 310 ίππων και 400 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Τα «κόκκινα» είναι στις 7.000 σ.α.λ., ενώ εκτός από το turbo ενσωματώνει το θρυλικό μεταβλητό χρονισμό της Honda (VTEC) και διπλό μεταβλητό χρονισμό ελέγχου για τις χαμηλότερες στροφές. Για τη μείωση του βάρους του κινητήρα τα έμβολα είναι κατασκευασμένα από χυτό αλουμίνιο όπως και τα κοκοράκια και ο στρόφαλος είναι ελαφρύς.
Στον 2.0 VTEC Turbo με αναλογία συμπίεσης 9.8 έχει δοθεί μεγάλη έμφαση και στη θερμική του διαχείριση και ψύξη, έτσι ώστε να διασφαλιστεί η υψηλή απόδοση ακόμα και κάτω από υψηλά φορτία και η αντοχή του στις υψηλές καταπονήσεις. Οι επιδόσεις είναι ταχύτατες, με τα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 270 χλμ./ώρα με 6η και 6.500 σ.α.λ.
Εξωτερικά το νέο Civic Type R διαφέρει σε σχέση με τις νορμάλ εκδόσεις του μοντέλου, αφού εφοδιάζεται με πλήθος αεροδυναμικών βοηθημάτων εμπρός, πίσω και στα πλαϊνά για καλύτερο κράτημα στις υψηλές ταχύτητες που μπορεί εύκολα να αναπτύξει. Οι ειδικά σχεδιασμένοι αεραγωγοί εξασφαλίζουν την απαραίτητη και των φρένων της Brembo με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 350 χιλιοστών.
Από πλευράς αναρτήσεων, ένα νέο τεσσάρων σημείων σύστημα αμορτισέρ Adaptive Damper System, εξελίχθηκε ειδικά για το Civic Type R. Αυτό επιτρέπει συνεχή ανεξάρτητο έλεγχο του κάθε τροχού, για να παρέχει εξαιρετική απόδοση και κράτημα στο δρόμο, περιορίζοντας τη μεταφορά φορτίου στον τροχό κατά τη διάρκεια της απότομης επιτάχυνσης ή επιβράδυνσης, διατηρώντας μια σταθερή, επίπεδη διαδρομή.
Επιπλέον, ένα προηγμένο σύστημα ανάρτησης Διπλού Άξονα ΜακΦέρσον εμπρός βοηθά τη μείωση του «τραβήγματος» του τιμονιού κατά 50% σε σχέση με την στάνταρ ρύθμιση του Civic, ενισχύοντας την αίσθηση και ακρίβεια στους χειρισμούς. Ανανεωμένος και με αυξημένη κατά 180% στρεπτική ακαμψία είναι ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας. Τα συστήματα αυτά συμπληρώνονται από τη διπλή υποβοήθηση του τιμονιού Dual Pinion Electric Power Steering.
Για πρώτη φορά τοποθετείται σε Civic Type R και το μπουτόν +R. Με το πάτημά του αυξάνεται η απόκριση του κινητήρα, μειώνεται η υποβοήθηση του τιμονιού και σκληραίνει κατά 30% η ρύθμιση της ανάρτησης.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.996 |
Ταχύτητες | 6 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 310/6.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 400/2.500 – 4.500 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 5,7 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 270 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,3 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 170 |
Βάρος (κιλά) | 1.382 |
Αναρτήσεις – φρένα | |
Εμπρός ανάρτηση | Διπλός άξονας ΜακΦέρσον, αντ. δοκός |
Πίσω ανάρτηση | Ημιάκαμπτος άξονας, αντ. δοκός |
Τιμόνι | Ηλεκτρική με 2,25 στροφές |
Φρένα εμπρός | Αεριζόμενοι και τρυπιτοί δίσκοι 350 χλστ. |
Φρένα πίσω | Αεριζόμενοι δίσκοι 296 χλστ. |
Ελαστικά – ζάντες | 235/35 R19 |
Διαστάσεις | |
Μήκος (χλστ.) | 4.390 |
Πλάτος (χλστ.) | 1.878 |
Ύψος (χλστ.) | 1.467 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 2.594 |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 498 |