Στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης θα αποκαλύψει για πρώτη φορά επί ευρωπαϊκού εδάφους η Honda το υβριδικό πρωτότυπο CR-V, το οποίο ουσιαστικά αποτελεί προάγγελο του μοντέλου παραγωγής, ενώ είναι και η πρώτη φορά που το ολοκαίνουργιο CR-V πατάει Ευρώπη…
Διαβάστε ακόμη: Η Mazda δεν τα παρατάει με τον Wankel
Το Honda CR-V Hybrid Prototype, όπως είναι η πλήρης ονομασία του, διαθέτει το υβριδικό σύστημα i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) που απαρτίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα, έναν i-VTEC τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson χωρητικότητας 2.0 λτ. αλλά και έναν ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια. Το υβριδικό σύστημα δε χρειάζεται συμβατικό κιβώτιο και αντί αυτού εξοπλίζεται με μία μόνο σχέση που δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ κινούμενων εξαρτημάτων, επιτρέποντας ομαλή μεταφορά ροπής στο σύστημα.
Το σύστημα i-MMD καθορίζει τη χρήση καυσίμου και ηλεκτρικής ενέργειας με τον πιο αποδοτικό τρόπο, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ο οδηγός να επιλέγει μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης, EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive.
Στο EV Drive, ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια αποκλειστικά από τις μπαταρίες, προσφέροντας οδήγηση μηδενικών ρύπων. Στο Hybrid Drive, ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια, που με τη σειρά του τροφοδοτεί με ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα. Στο πρόγραμμα αυτό, η περίσσεια ενέργειας από τον βενζινοκινητήρα επιστρέφει μέσω της γεννήτριας για την επαναφόρτιση της μπαταρίας. Στο Engine Drive, οι τροχοί κινούνται απευθείας από τον βενζινοκινητήρα, με μία «on-demand» στιγμιαία αύξηση μέγιστης ισχύος από τον ηλεκτροκινητήρα.
Δείτε επίσης: Πωλείται το πρώτο Nissan 350Z με 278 χιλιόμετρα!
Στις περισσότερες περιπτώσεις οδήγησης στην πόλη, το όχημα θα κινείται μεταξύ των προγραμμάτων Hybrid Drive και EV Drive για βέλτιστη απόδοση. Το Engine Drive ενεργοποιείται, ανάλογα με τις ανάγκες, για ζωηρή επιτάχυνση και αποδοτική οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο.
Το νέο Honda CR-V θα διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά και με τον 1.5 λτ. VTEC Turbo βενζινοκινητήρα της Honda, με δυνατότητα επιλογής είτε ενός 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου ή ενός αυτόματου CVT με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση.