Από τα 6τάχυτα κιβώτια και τα διπλού συμπλέκτη που άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους στις αρχές του 2000 σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής, πλέον έχουν φτάσει τις 9 αλλά και τις 10 ταχύτητες.
Αυτόματα 9άρια κιβώτια διαθέτουν η Mercedes, η Honda (φωτογραφία από CR-V), η Land Rover και η Fiat – Jeep, ενώ 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο έχουν εξελίξει από κοινού η Ford και η GM για τα μοντέλα F-150 και τη Mustang από την πλευρά της Ford, αλλά και στην Chevrolet Camaro ZL1 από την πλευρά της GM.
Ωστόσο, η Honda ανεβάζει και άλλο ταχύτητα, αφού υπέβαλλε στο αρμόδιο γραφείο κατοχύρωσης της Ιαπωνίας αίτηση για να πατεντάρει ένα αυτόματο κιβώτιο 11 σχέσεων με τρεις μάλιστα συμπλέκτες! Μέσω των τριών συμπλεκτών θα έχει τη δυνατότητα να μειώνει την απώλεια της ροπής που έχουν τα διπλού συμπλέκτη κιβώτια.
Βασικοί στόχοι του νέου 11τάχυτου κιβωτίου είναι η ακόμη πιο γρήγορη εναλλαγή των σχέσεων, αλλά και η επίτευξη χαμηλότερης κατανάλωσης μέσω της λειτουργίας του κινητήρα σε πολύ χαμηλές στροφές, π.χ. σε συνθήκες ταξιδιού.