Το πρώτης γενιάς Hyundai i30 παραμένει ένα σύγχρονο μικρομεσαίο αυτοκίνητο με πολύ καλό εξοπλισμό, δυνατό κινητήρα και ελκυστική συνολικά εικόνα, ενώ προσφέρεται σε χαμηλές τιμές, που κυμαίνονται στις 6.300 ευρώ όσον αφορά στο μοντέλο του 2009. Το εσωτερικό του i30 διακρίνεται από την προσεγμένη ποιότητα υλικών και φινιρίσματος και τους άνετους χώρους για τους φιλοξενούμενους. Η εργονομία δεν προβληματίζει, ωστόσο η θέση οδήγησης με το σχετικά χαμηλά τοποθετημένο τιμόνι ίσως να μην βολέψει κάποιους οδηγούς.
Θετικές κριτικές αποσπά το i30 και στους τομείς της οδικής συμπεριφοράς και της προσφερόμενης άνεσης, μέσω της μαλακής και ανεξάρτητης σε όλους τους τροχούς ανάρτησης. Στα «συν» του i30 ανήκει και ο δυνατός, ελαστικός και με πολύ καλές επιδόσεις κινητήρας των 1.4 λτ., ωστόσο ο επιλογέας του κιβωτίου των ταχυτήτων παρουσιάζει ασάφεια, όπως ισχύει αντίστοιχα και για την αίσθηση του τιμονιού.
(+): Ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, βασικός εξοπλισμός, επιδόσεις, χώροι επιβατών
(-): Επαναφορά του τιμονιού, αίσθηση του επιλογέα των ταχυτήτων, θέση οδήγησης
Μέση τιμή: 6.300€, Τέλη κυκλοφορίας: 255€
Αρχικός εξοπλισμός: ABS, TCS, 6 αερόσακοι, υποβοήθηση τιμονιού, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, κεντρικό κλείδωμα, a/c και ράδιο CD.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.397 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 109/6.200 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 137/5.000 |
0-100 (χλμ./ώρα) | 12,6 |
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) | 6,1 |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 340 |