Η Ford παρουσιάζει το νέο, τρίτης γενιάς Ka+ για την Ευρώπη, το οποίο είχε κάνει την πρώτη εμφάνισή του ως πρωτότυπο το Νοέμβριο του 2013, ενώ πωλούνταν σε χώρες της Λατινικής Αμερικής. Σε σχέση με το προγενέστερο Ka (το οποίο βασιζόταν στο Fiat 500) δεν παρουσιάζει καμία ομοιότητα και πλέον διαθέτει 5θυρο αμάξωμα.
Αυτό σχεδιαστικά διαφέρει σε ελάχιστα σημεία από το Βραζιλιάνικο Ka, όπως είναι στον πίσω προφυλακτήρα, στους καθρέπτες και στη μάσκα. Από πλευράς διαστάσεων, το νέο Ka+ έχει μήκος 3.929 χλστ. (3.969 χλστ. το Fiesta), πλάτος 1.695 χλστ., ύψος 1.524 χλστ. και μεταξόνιο 2.489 χλστ. (όσο και του Fiesta).
Το νέο Ka+ βασίζεται στην πλατφόρμα του Fiesta και σύμφωνα με την Ford προσφέρει ένα ευρύχωρο εσωτερικό για τις μετακινήσεις έως 5 επιβατών, καθώς και χώρο αποσκευών 270 λίτρων. Επίσης, την πρακτικότητα ενισχύουν οι 21 θήκες για μικροαντικείμενα και το διαιρούμενο πίσω κάθισμα σε ποσοστό 60/40.
Για την κίνηση του νέου Ka+ υπάρχει ένα νέο μηχανικό σύνολο 1.2 Ti-VCT σε δύο εκδόσεις ισχύος. Η αρχική έχει απόδοση 70 ίππων και 105 Nm ροπής και η ισχυρότερη φτάνει τους 85 ίππους και 112 Nm ροπής. Το 1.2 70 PS επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 15,3 δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 159 χλμ./ώρα, η κατανάλωση είναι στα 5,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 114 γρ./χλμ. Στο 1.2 85 PS τα αντίστοιχα νούμερα είναι 13,3 δλ., 169 χλμ./ώρα, 5,0 λτ./100 χλμ. και 114 γρ./χλμ. Υπάρχει και η έκδοση 1.2 85 PS ECO με 13,9 δλ., 166 χλμ./ώρα, 3,9 λτ./100 χλμ. και 110 γρ./χλμ.
Ειδικές ρυθμίσεις έχουν γίνει στα αμορτισέρ, ελατήρια, σύστημα διεύθυνσης, εμπρός αντιστρεπτική δοκό, τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα μέχρι και στο εμπρός υποπλαίσιο του νέου Ka+, έτσι ώστε να έχει fun-to-drive δυναμικά χαρακτηριστικά, όπως και στα μεγαλύτερα Ford.
Τέλος, οι παραγγελίες για το νέο Ford Ka+ στην Ευρώπη θα ανοίξουν από τον Ιούνιο, με ενδεικτική τιμή Γερμανίας από 9.990 ευρώ.