Το πρώτο νέο αυτοκίνητο που παρουσιάζει η Ford για το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης είναι το πρωτότυπο S-MAX, που δείχνει σε μεγάλο βαθμό πως θα είναι το αυτοκίνητο παραγωγής. Το S-MAX Concept υιοθετεί σχεδιαστικά χαρακτηριστικά από τα νεότερα μοντέλα της Ford και κυρίως από το ανανεωμένο Fiesta και χαρακτηρίζεται για τη δυναμική του εικόνα με το μυώδες και σφηνοειδές εμπρός άκρο και την έντονα τοξοειδή και πιο χαμηλή οροφή από το υπάρχον μοντέλο.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί η λιτή σχεδίαση εν αντιθέσει με το «φορτωμένο» ταμπλό του Focus, αφού όλες οι επιμέρους λειτουργίες είναι επικεντρωμένες στη μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό και στα λίγα χειριστήρια της κονσόλας, ενώ ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με τις «κλασικές» επιλογές συν την Sport είναι περιστροφικός. Παράλληλα, τα καθίσματά του έχουν λεπτή πλάτη για μέγιστη δυνατή ευρυχωρία (άλλωστε στο S-MAX οι χώροι είναι τεράστιοι) και η δεύτερη σειρά αναδιπλώνει εύκολα για την επιβίβαση στην πίσω τρίτη σειρά καθισμάτων.
Το Ford S-MAX Concept εφοδιάζεται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, όπως είναι το Ford SYNC με MyFord Touch για ασύρματη πρόσβαση στο internet για τους επιβάτες, φωνητικές εντολές, όλες τις υπηρεσίες συνδεσιμότητας, επικοινωνία car-to-car, μέχρι και παρακολούθηση των παλμών του οδηγού μέσω του καθίσματος και προειδοποίηση έκτακτης ανάγκης.
Όσο για την κίνησή του υπάρχει ο νέος 1.5 EcoBoost κινητήρας με διπλό ανεξάρτητο μεταβλητό χρονισμό των εκκεντροφόρων, o οποίος θα προστεθεί για πρώτη φορά στο νέο Mondeo και αποδίδει 180 ίππους.