Την παρουσίασή του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού έκανε και το νέο Fiat Panda 4×4, το οποίο σε σχέση με τις 2κίνητες εκδόσεις ξεχωρίζει από τις εκτός δρόμου «προσθήκες» στο αμάξωμά του και την αυξημένη απόστασή του από το έδαφος. Το ιταλικό εκτός δρόμου μίνι αυτοκίνητο διαθέτει μόνιμη 4κίνηση με 2 διαφορικά και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη σύμπλεξη που μοιράζει την ροπή ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης (Torque on demand). Πρόσθετα το Panda 4×4 εφοδιάζεται και με ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC), με ELD (Electronic Locking Differential) που λειτουργεί και ως μπλοκέ διαφορικό, το οποίο με την σειρά του μπορεί να ενεργοποιηθεί από τον οδηγό (σε ταχύτητες μέχρι τα 50 χλμ./ώρα) με το πάτημα του διακόπτη εμπρός από τον επιλογέα ταχυτήτων.
Τα διαθέσιμα μοτέρ είναι ο TwinAir των 0,9 λτ. με ισχύ 85 ίππων και ο ντίζελ 1,3 MultiJet II με τους 75 ίππους. Μάλιστα ο TwinAir συνδυάζεται με 6άρι κιβώτιο, με την 1η ταχύτητα να είναι κοντή, έτσι ώστε να μπορεί να κινηθεί πιο εύκολα σε δύσβατα εδάφη.
Παράλληλα με το Panda 4×4 έκαναν το ντεμπούτο τους στο Παρίσι, δύο ακόμα εκδόσεις, η Trekking και η Natural Power. Η πρώτη διαθέτει την εμφάνιση του Panda 4×4 και ένα νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης των εμπρός κινητήριων τροχών, το Traction+ (σε συνδυασμό με το ESC) που μπορεί να ενεργοποιηθεί από τον οδηγό με το πάτημα ενός διακόπτη σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα. Το Panda Natural Power εφοδιάζεται με κινητήρα TwinAir 0,9 λτ. διπλού καυσίμου, ισχύος 80 ίππων, ο οποίος «καίει» βενζίνη και μεθάνιο, καταναλώνει 3,1 κιλά/100 χλμ. και εκπέμπει 86 γρ./χλμ. CO2.