Crash tests μικρής επιφάνειας κάλυψης και από τον Euro NCAP;




Η δοκιμή πρόσκρουσης που διεξάγει ο οργανισμός IIHS με το 25% της μετωπικής επιφάνειας του αυτοκινήτου με ταχύτητα 64 χλμ./ώρα πάνω σε σταθερό εμπόδιο είναι από τα πιο επώδυνα για τα αυτοκίνητα και εντυπωσιακά crash tests για εμάς που τα βλέπουμε. Στην πολύ σκληρή αυτή δοκιμασία τα περισσότερα αυτοκίνητα πόλης αλλά και μεγαλύτερα μοντέλα έχουν αποτύχει.

Σίγουρα πολλοί θα έχουν αναρωτηθεί αν θα διεξάγει και ο Euro NCAP μια αντίστοιχη δοκιμασία, όμως η απάντηση που έδωσε ο εν λόγω ανεξάρτητος οργανισμός είναι «Όχι». Ο Euro NCAP δήλωσε ότι «αυτή είναι μια σοβαρή δοκιμασία, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι ένα πολύ κοινό είδος πρόσκρουσης στην Ευρώπη». Επίσης, ο Euro NCAP υποστηρίζει ότι ατυχήματα μικρής επιφάνειας επικάλυψης μπορούν να αποφευχθούν μέσω της χρήσης τεχνολογιών όπως του συστήματος προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής κατεύθυνσης. Παράλληλα για να γίνουν πιο ανθεκτικά τα αυτοκίνητα στη δοκιμή του IIHS θα πρέπει οι κατασκευαστές να κάνουν και άλλες δομικές ενισχύσεις στα αυτοκίνητά τους, κάτι που συνεπάγεται επιπλέον βάρος και κατ’επέκταση υψηλότερη κατανάλωση – εκπομπές CO2 και χειρότερες επιδόσεις. Από την άλλη πλευρά ο Euro NCAP σχεδιάζει περισσότερες αλλαγές στις δοκιμές πρόσκρουσης για το 2015.

Δείτε ακόμα: Τα χειρότερα crash tests του Euro NCAP με 1 αστέρι! (video)




Get it on Google Play Download on the App Store