Η Daimler έχασε μια δικαστική διαμάχη που διήρκησε σχεδόν 10 χρόνια, σχετικά με τα δικαιώματα ευρεσιτεχνίας του AIRSCARF, τα οποία διεκδικούσε ο κάτοχος του διπλώματος Ludwig Schatzinger. Το εν λόγω σύστημα χρησιμοποιείται στα εμπρός καθίσματα των κάμπριο αυτοκινήτων για να ζεσταίνουν τον αυχένα, έτσι ώστε οι επιβάτες να μην κρυώνουν όταν το αυτοκίνητο κινείται χωρίς την οροφή σε κρύο περιβάλλον.
Το Γερμανικό Ομοσπονδιακό Δικαστήριο απαγόρευσε την πώληση των Mercedes-Benz με το AIRSCARF που πωλούνται στη Γερμανία, τα οποία είναι και αρκετά, όπως οι SLK, SLC, SL, GT και οι κάμπριο C-Class, E-Class και S-Class. Επιπλέον, η Mercedes θα πρέπει να αφαιρέσει το σύστημα AIRSCARF σε όλα τα απούλητα αυτοκίνητα στη Γερμανία, να αποσύρει τις τοπικές διαφημίσεις που σχετίζονται με αυτό το σύστημα και ακόμα να καταβάλλει αποζημίωση για όσα μοντέλα της πωλήθηκαν με το AIRSCARF.
Ωστόσο από τις 25 Δεκεμβρίου 2016 και μετά λήγουν τα δικαιώματα αυτής της πατέντας και έτσι η Mercedes θα μπορεί ξανά να πουλήσει τα μοντέλα της με το AIRSCARF στη Γερμανία.