Στη μεγαλύτερη Έκθεση Κλασικών Αυτοκινήτων στον κόσμο, την Techno Classica (15-19 Απιρλίου 2015 στο Έσσεν), η Volkswagen θα γιορτάσει τα 40 χρόνια από την γέννηση του Polo το 1975. Εκεί η VW θα παρουσιάσει και τις πέντε γενιές του δημοφιλούς μικρού της μοντέλου, μαζί με κάποια πρωτότυπα και ξεχωριστά μοντέλα, τα οποία είναι τα εξής παρακάτω:
Polo I Lτου 1975, 0.9 λτ. 4κύλινδρο 40 ίππων
Το Polo σε χρώμα ‘Oceanic Blue’ ήταν διαθέσιμο μόνο στα πρώτα μοντέλα, ενώ L ήταν η πιο πλούσια έκδοση. Εξωτερικά διακρινόταν από τους χρωμιωμένους προφυλακτήρες (ασημί ματ στη βασική έκδοση) και επένδυση στα πλαϊνά. Επίσης, εφοδιαζόταν με διαφορετικές επενδύσεις στο εσωτερικό.
Polo II ‘Eco’ του 1988, 0.9 λτ. 2κύλινδρο ντίζελ με 40 ίππους
Το δεύτερης γενιάς Polo παρουσιάζεται στην Έκθεση μέσω ενός πρωτότυπου μοντέλου, που διέθετε υψηλής τεχνολογίας ντίζελ κινητήρα, άμεσου ψεκασμού, με start/stop και ημιαυτόματο κιβώτιο 5 ταχυτήτων.
Polo II G40 ‘World Record’ του 1985, 1.3 λτ. 129 ίππων
Το μοναδικό αυτό μοντέλο χρησιμοποιήθηκε για την επίδειξη της τεχνολογίας G-Lader, κατά τη διάρκεια 24ωρου ρεκόρ στην πίστα της VW στην πίστα Ehra-Lessin. Με μέση ταχύτητα 208 χλμ./ώρα έσπασε το προηγούμενο ρεκόρ στην κατηγορία των 168,6 χλμ./ώρα στα 1.3 λτ.
Polo II G40 του 1992, 1.3 λτ. με 113 ίππους
Κάτω από το καπό του εν λόγω Polo φιλοξενείται ο 1.300άρης κινητήρας με σχήματος G υπερσυμπιεστή και ξεχώριζε εξωτερικά από τα ορθογώνια εμπρός φώτα, τα μεγαλύτερα πίσω και τις βελτιωμένες ζώνες παραμόρφωσης.
Polo III Open Air του 1998, 1.4 λτ. με 60 ίππους
Το τρίτης γενιάς Polo αντιπροσωπεύεται στην Έκθεση από την ειδική αυτή έκδοση που κατασκευάστηκε για την Ευρωπαϊκή αγορά με ηλεκτρική αναδιπλώμενη οροφή, σε 4θέσιο αμάξωμα.
Polo IV GTI Cabriolet του 2007, 1.8 λτ. με 150 ίππους
Ένα ακόμα μοναδικό μοντέλο που θα παρουσιαστεί είναι το τέταρτης γενιάς κάμπριο Polo κατασκευασμένο από τον Karmann. Με την οροφή κλειστή έδινε στο Polo την σιλουέτα ενός κουπέ μοντέλου, ενώ όταν άνοιγε εξαφανιζόταν στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Επίσης το γυάλινο πίσω παράθυρο υψώνεται ηλεκτρικά για εύκολη πρόσβαση στον χώρο αποσκευών.
Polo V R WRC του 2013, 1.6 λτ. με 300 ίππους
Πρωτοεμφανίστηκε στο Ράλι Μόντε Κάρλο το 2013 και κέρδισε το πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών με οδηγό τον Sébastien Ogier και συνοδηγό τον Julien Ingrassia.