24/06/2014
Share :
Με ένα πολύ ιδιαίτερο, πρωτότυπο αλλά και εκκεντρικό τρόπο o Βρετανός φωτογράφος Tim Kent δημιούργησε τρεις διαφορετικές ψεύτικες διαφημίσεις για το Nissan GT-R Nismo, δείχνοντας πως με την επιτάχυνση στα 0-60 μ.α.ω. σε 2.0 δλ., το ιαπωνικό αυτοκίνητο έχει κάνει τη… μούρη κρέας των αντιπάλων του. Έτσι από τη Lamborghini έχει κόψει τα αμελέτητα του ταύρου, από την Ferrari έχει κόψει μπριζόλες από το ανορθωμένο άλογο, ενώ την Porsche την έχει κάνει λουκάνικα Φρανκφούρτης.
Νέο μεσαίο crossover Ford Edge και για την Ευρώπη (+video) Η Kosmocar A.E. κοντά στους νέους και στην παιδεία