Ένας από τους βασικούς στόχους των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι η μεγαλύτερη δυνατή κερδοφορία από τα μοντέλα που λανσάρουν και κυρίως τα πιο εμπορικά. Ωστόσο, ο στόχος αυτός δεν επιτυγχάνεται πάντοτε ακόμα και για δημοφιλή μοντέλα, τα οποία μπορεί να «πουλάνε», όμως η εταιρεία χάνει λεφτά και μάλιστα δισεκατομμύρια ευρώ. Σύμφωνα λοιπόν με έρευνα της BernsteinResearch, τη μεγαλύτερη απώλεια παρουσίασε το πρώτης γενιάς smart fortwo, αφού η Daimler «έχανε» 4.470 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο και συνολικά ζημιώθηκε 3,35 δις ευρώ. Η Fiat εμφάνισε απώλειες 2,1 δις από το Stilo, η Mercedes παρουσίασε 1,71 δις ζημία από την πρώτης γενιάς A-Class (ουσιαστικά πλήρωσε τις αναβαθμίσεις μετά την περιβόητη ανατροπή στο τεστ αποφυγής ταράνδου), ενώ για κάθε Bugatti Veyron η φίρμα έχει απώλεια 4.617.500 ευρώ!
Δείτε αναλυτικά τον πίνακα παρακάτω: